Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You

+8
kiske
Mirrr
Jan...
sowhat
arjanh
Jorg
Joostvdaa
forzautregivo
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "The Four Seasons - Working My Way Back To You"?

*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap0%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap8%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap8%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap0%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap17%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap33%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 33% 
[ 4 ]
*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_lcap25%*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Vote_rcap 25% 
[ 3 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 12

Enquête gesloten

*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty *RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You

Bericht  forzautregivo 10.12.16 11:44

[10-12]

Altijd fijn als opdrachtgevers met last-minute opdrachten binnenvallen! "We willen graag dit en dit". Oké prima, ga ik regelen. "Oh ja, het moet wel aanstaande dinsdag klaar zijn". Pfffffffff.

De klant is natuurlijk koning, maar mijn weekend ziet er opeens heel anders uit dan dat ik mij had voorgesteld! Van ontspannen naar keihard buffelen. Een liedje met het woord 'Working' erin dan maar, al hadden The Four Seasons wel andere redenen om aan het werk te gaan. Het nummer gaat immers over overspel en het terugwinnen van de liefde van de vertrokken eega.

Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty Re: *RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You

Bericht  Joostvdaa 10.12.16 12:28

Zeer herkenbaar dit Ivo, zeker in deze periode aan het eind van het jaar. Bij mij is het niet anders deze maand. Dan is dit liedje wel aangenaam om tussendoor te draaien, al vind ik zelf de versie van The Spinners uit de jaren '70 iets leuker. Een 7.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

*RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You Empty Re: *RTH* The Four Seasons - Working My Way Back To You

Bericht  Jorg 10.12.16 13:28

Mager zesje. De versie van de Detroit Spinners krijgt een 7.5

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  arjanh 10.12.16 13:38

Ik ken de versie van Nancy Boyd het best, maar deze krijgt van mij wel een naar boven afgeronde 6½.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55

Bericht  sowhat 10.12.16 17:07

Wel aardig, al is die van de Spinners stukken beter. 7

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Jan... 12.12.16 11:28

goh, binnen een jaar twee covers uitgevoerd door de Detroit Spinners. De versie van the Spinners kon ik eerder en daardoor klinkt het origineel aan de slome kant. Bovendien kan ik de piepstem van Frankie Valli niet verdragen. Wanneer hij zich wat inhoudt zoals op de soundtrack van Grease is het stukken beter. Zowiezo snap ik de hype niet rond deze band. Een 3
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Mirrr 13.12.16 15:29

Ik ben ook de versie van The spinners gewend, die zou een 7 krijgen, deze een 6
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  kiske 13.12.16 21:45

Deze versie is niet leuk het liedje ken ik als een versie van de Spinners, deze versie een 2
die van de spinners een 9+
kiske
kiske
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 10-03-13
Leeftijd : 59

Bericht  Roy 14.12.16 7:44

Een zeven als dit de Detroit Spinners waren. Deze haalt de voldoende niet, een 5.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Bericht  Frodo 23.12.16 16:22

Op een of andere manier kan ik die typerende Motown-sound -die toch tamelijk simpel is- altijd wel waarderen. Zelfs nu de zanger enorm hard zijn best doet om het nummer te verpesten, houdt het nummer de voldoende toch nog overeind.

6, dat dan weer wel.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  sokratikos 08.01.17 17:15

Ah, dit origineel kende ik nog niet. De bekende versie van de Spinners is een stuk fijner. Klein 6je

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Timmus 12.01.17 19:24

Direct na het luisteren van de RTH de versie van The Spinners opgezet. Beide krijgen een 5.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: