*RTH* O'Jays - 992 Arguments
+6
PPProfessor
arjanh
Roy
Frodo
sowhat
forzautregivo
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "O'Jays - 992 Arguments"?
*RTH* O'Jays - 992 Arguments
[4-11]
Wat ben ik blij als die Amerikaanse verkiezingen voorbij zijn... Los van het resultaat, want met de keuze tussen Trump en Clinton kom je hoe dan ook van een koude kermis thuis. Maar ik ben in ieder geval blij dat het over is met al die vuilspuiterij tussen beide kampen. Zelden heb ik een verkiezingscampagne gezien die zo weinig over inhoud gingen en waarbij het alleen maar draait om verwijten, ruzie en op de man spelen. Wat dat betreft kun je veel van Wilders zeggen, maar zelfs hij weet het nog eens over inhoudelijke zaken te hebben. Maar misschien moet ik mijn hand daarvoor ook maar niet in het vuur steken, want als de Amerikaanse verkiezingscampagne de nieuwe norm is dan krijgen wij het ook nog gezellig. Ik zag Fleur Agema vanochtend al twitteren 'dat een lelijke cartoon van Wilders (in het AD) gelukkig nooit zo lelijk kon zijn als een foto van Diederik Samsom', dus ik vrees het ergste...
Benieuwd hoe dicht Trump en Hillary in de buurt zijn gekomen van de 992 ruzies die O'Jays uitvochten. Ik denk dat we over de afgelopen weken een heel eind komen.
Wat ben ik blij als die Amerikaanse verkiezingen voorbij zijn... Los van het resultaat, want met de keuze tussen Trump en Clinton kom je hoe dan ook van een koude kermis thuis. Maar ik ben in ieder geval blij dat het over is met al die vuilspuiterij tussen beide kampen. Zelden heb ik een verkiezingscampagne gezien die zo weinig over inhoud gingen en waarbij het alleen maar draait om verwijten, ruzie en op de man spelen. Wat dat betreft kun je veel van Wilders zeggen, maar zelfs hij weet het nog eens over inhoudelijke zaken te hebben. Maar misschien moet ik mijn hand daarvoor ook maar niet in het vuur steken, want als de Amerikaanse verkiezingscampagne de nieuwe norm is dan krijgen wij het ook nog gezellig. Ik zag Fleur Agema vanochtend al twitteren 'dat een lelijke cartoon van Wilders (in het AD) gelukkig nooit zo lelijk kon zijn als een foto van Diederik Samsom', dus ik vrees het ergste...
Benieuwd hoe dicht Trump en Hillary in de buurt zijn gekomen van de 992 ruzies die O'Jays uitvochten. Ik denk dat we over de afgelopen weken een heel eind komen.
Wat dan? Kopvoddentaks of minder Marokkanen?
De RtH is wel aardig behang. 6
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* O'Jays - 992 Arguments
sowhat schreef:forzautregivo schreef: Wat dat betreft kun je veel van Wilders zeggen, maar zelfs hij weet het nog eens over inhoudelijke zaken te hebben.
De RtH is wel aardig behang. 6
En wat is daar dan wel of niet niet inhoudelijk aan?? of ben je net als de rest van die doorgedraaide idiote meute van mening dat iets pas inhoudelijk is te noemen als het jouw stempel van goedkeuring heeft gekregen???
De rth krijgt trouwens niet veel meer dan een 4 want wat een mager plaatje eigenlijk.
Gast- Gast
sowhat schreef:forzautregivo schreef: Wat dat betreft kun je veel van Wilders zeggen, maar zelfs hij weet het nog eens over inhoudelijke zaken te hebben.
Ik wil vooropstellen dat ik hem een ramp voor ons land vind. Kopvoddentaks en minder Marokkanen zijn schandelijke termen.
Maar los van of je het met hem eens bent of niet, het gaat bij hem in ieder geval over onderwerpen die spelen in de samenleving. Integratie, ouderenzorg, veiligheid. De vorm bevalt misschien niet (mij niet in ieder geval), maar uiteindelijk weet hij nog wel over inhoud te praten/debatteren en niet louter over seksschandalen, privémailtjes, aanranding. Zo'n overdaad aan vuiligheid als in de verkiezingscampagne in de VS, daar heb ik zélfs Wilders niet op kunnen betrappen. Ik gok dat Hillary en Trump voor 10% over inhoud praten en 90% vuilspuiten, bij Wilders liggen die verhoudingen echt wel dichter bij elkaar.
Registratiedatum : 16-12-08
sowhat schreef:Oké, maar Inhoud is voor mij echt wel iets anders dan Iets roepen.
Ik bedoel meer dat dat hij in ieder geval nog over inhoudelijke zaken praat, niet zozeer dat hij inhoud heeft
Ik kan natuurlijk bijzonder uitgebreid gaan reageren maar daar is dit (de rth) nou niet bepaald de plek voor, laat ik volstaan met de mededeling dat de heren sowhat en forza in dit geval fundamenteel zowel over G.W. als over Trump en die bitch van een oorlogshitser Clinton het in mijn optiek bij het niet juiste eind hebben. Maar op 1 ding reageer ik wel kort
Zo'n overdaad aan vuiligheid als in de verkiezingscampagne in de VS, daar heb ik zélfs Wilders niet op kunnen betrappen
Een zeer juiste en terechte constatering van een spijkerhard feit, helaas zijn de zogenaamd politiek correcte totaal geen last hebbende van iets van innerlijke beschaving en met een misselijkmakende zweem van policolor behangen tegenstanders kampioenen der vuilspuiterij, ik moet er alleen maar lachen want het zegt alles over dat rapalje wiens mening heilig is en o jee als je wat anders vind zegt denkt of doet welnu dan ben je minimaal extreem rechts en anders wel een racist, welnu dat laatste beschouw ik tegenwoordig maar als geuzennaam en voor de rest constateer ik slechts dat hun mening er godlof steeds minder toe doet.
En dat terwijl zij nog wel zo gesteund worden door op hun laatste benen lopende afvalpapiertjes als NRC of Volkskrant en niet te vergeten de NPO = nutteloze permanente onzin die in vergelijking met Goebbels en Noord Korea als propaganda/staatsomroep met kop en schouders boven alles en iedereen uitsteekt en alle records op dat gebied al heeft verbroken voor wat betreft onjuiste informatie, flagrante leugens, hypocrisie en eenzijdige en onvolledige berichtgeving, maar uiteraard is de laatste natuurlijk wel betaald betaald uit onze middelen.
Vandaar ook al de gratiezzz reclame voor die kansloze PvdAsocialen immers zij hebben in hun nieuwe programma laten opnemen dat er nog maar eens 100 miljoen naar die club nutteloze uitvreters moet gaan en zo kennen wij onze sociale vrinden weer.
Gast- Gast
forzautregivo schreef:Ik gok dat Hillary en Trump voor 10% over inhoud praten en 90% vuilspuiten
Het is evident dat in de Amerikaanse verkiezingscampagne het weinig over de inhoud gaat. Maar ik bestrijd dat Trump en Cinton zich daar in gelijke mate aan bezondigen. Als ik de keren turf dat het een keertje wel over de inhoud gaat, blijkt dat Clinton beduidend vaker dan Trump iets inhoudelijks zegt.
Het nummer schaar ik in de categorie muzikaal behang. Doe maar een 4.
Ik kan hier met de beste wil geen voldoende voor geven. Als ik dit vergelijk met hun hit Backstabbers, blijft hier al helemaal niks van over. Een 4.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Grotendeels eens met Roy. Back Stabbers is een geweldig nummer, dit stukken minder. Daarom de 5½ naar beneden afgerond.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Ik ben een waanzinnige fan van The O'Jays en ik heb dit niet eens aangevraagd. Hulde voor degene die dit deed. Backstabbers is prachtig, met een geniaal intro, maar de leukste is Shiftless Shady Jealous Kind of People. Alleen de titel al.
Een 9 voor al die ruzies.
Een 9 voor al die ruzies.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Backstabbers is al lekker maar dit ook hoor, een 7
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Schandelijk inderdaad! Behalve dat ´kop´ en ´vodden´ een lofzang op de politieke incorrectheid zijn, of gewoon beledigende ordinaire schuttingtaal, is het idee erachter ook schandelijk. Want de voorgestelde belasting voor moslima´s in een democratische samenleving is eigenlijk weinig anders dan een omkering van de djizja, de belasting voor niet-moslims in islamitische samenlevingen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Djizjaforzautregivo schreef:sowhat schreef:forzautregivo schreef: Wat dat betreft kun je veel van Wilders zeggen, maar zelfs hij weet het nog eens over inhoudelijke zaken te hebben.
Ik wil vooropstellen dat ik hem een ramp voor ons land vind. Kopvoddentaks en minder Marokkanen zijn schandelijke termen.
Het middeleeuwse idee om een minderheid via een op die minderheid gerichte belasting te behandelen als tweederangs burgers is, ongeacht of het wordt ingevoerd om niet-moslims te prikkelen om moslim te worden (djizja) of omgekeerd om moslims te prikkelen om niet-moslim te worden, een politieke gruwel die in strijd is met de mensenrechten. Het toont weer eens het belang van artikel 1 van de Universele Verklaring dat ik in mijn onderschrift heb staan.
Backstabbers is weliswaar beter dan de RTH, maar het luistert lekker weg en heeft een fijn outro. 7
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Dankzij het outro een 8
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: