Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket

+6
Roy
Jan...
arjanh
Frodo
sowhat
Timmus
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Queen of the supermarket"?

*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap0%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap25%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 25% 
[ 3 ]
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap8%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap8%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap17%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
[ 1 ]
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap25%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 25% 
[ 3 ]
[ 1 ]
*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_lcap0%*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 12

Enquête gesloten

*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty *RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket

Bericht  Timmus 02.10.16 17:45

[30-09-2016]

Op het moment dat ik besloot de supermarkt met een bezoekje te vereren, had ik nog geen idee wat ik die avond zou eten. Maar bij het openen van de buitendeur - het had net stevig geregend - kreeg ik door de geurige bomen en struiken spontaan zin in spinazie. Maxima heb ik echter niet aangetroffen in de Jumbo.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty Re: *RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket

Bericht  sowhat 02.10.16 20:08

Ik heb hier totaal niets mee. 2

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket Empty Re: *RTH* Bruce Springsteen - Queen of the supermarket

Bericht  Frodo 02.10.16 20:30

Ik kan een flink aantal goede songs van Bruce opnoemen, maar dit vind ik echt ondermaats.

4
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Gast 03.10.16 23:19

Ik moet zeggen dat ik best wel begrip heb voor het standpunt van Frodo in deze en het zelfs begrijp, ook ik kan moeiteloos talloze songs van the Boss opdreunen die minimaal een 10 waard zijn ( maar goed ik ben dan ook fan) en dit behoort niet tot zijn sterkste werk dat is wel duidelijk, alleen het is wel the Boss natuurlijk en al bracht de beste brave borst morgen een verzamelalbum uit gevuld met het geluid van natte scheten gelaten op de diverse podia in de afgelopen decennia door hem persoonlijk geproduceerd (letterlijk zowel als figuurlijk) dan nog kreeg dat ook minimaal een 7 en zo ook dit nummer, een 7 dus.

Gast
Gast

Bericht  arjanh 05.10.16 12:33

Degelijk plaatje van Bruce, weinig meer en weinig minder. Een 7.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55

Bericht  Jan... 08.10.16 14:58

Ik en dat baasje zullen nooit vrienden worden. Als die stem al begint te balken, dan ben ik al klaar. 2
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Roy 09.10.16 16:17

Ik ben een liefhebber van The Boss maar dit is het niet voor mij. Ik blijf steken op een 5je.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Bericht  Mirrr 12.10.16 15:33

Heb niet zoveel met Bruce hoewel ie wel een paar leuke platen heeft, maar deze blijft hangen op 5
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Joostvdaa 17.10.16 23:39

Inderdaad een wat matige plaat van Bruce, die echter zelden een onvoldoende bij mij scoort. Zo ook nu niet, maar meer dan een ruime 6 vind ik deze toch ook niet.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Bericht  forzautregivo 19.10.16 14:38

Ik ren snel door naar de kassa... Een 3

Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Bericht  Timmus 20.10.16 19:41

Frodo schreef:Ik kan een flink aantal goede songs van Bruce opnoemen, maar dit vind ik echt ondermaats.

4

Geheel mee eens. Ik dacht overigens op een 5 uit te komen, maar dat gegalm aan het einde maakt dat ik er nog een punt aftrek, bonuskaart of niet.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  sokratikos 28.10.16 23:55

Geen Bruce voor mij, liefst, en dan ook een matig nummer, dat haalt het einde echt niet. Als dit speelt in de supermarkt wanneer ik binnenloop, ga ik eerst even naar de bakker. 2

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: