*RTH* Earth & Fire - Invitation
+9
arjanh
Frodo
ErickNJ
Roy
snoopy
sowhat
Jan...
Mirrr
forzautregivo
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Earth & Fire - Invitation"?
*RTH* Earth & Fire - Invitation
[27-9]
Uit de categorie merkwaardige ontdekkingen: ergens in de brugklas heb ik een hotmail-adres gehad die jarenlang diende als mijn standaard e-mailadres. Sinds een jaar of 7 gebruik ik echter een ander mailadres. Dat hotmail-adres bestaat nog steeds en dat gebruik ik voor spam, commerciële sites etc. Zodat ik al die troep niet in mijn reguliere mailbox krijg.
Nu moest ik maandag even de bestelstatus van een online gekocht product checken en keek ik voor het eerst in tijden weer eens in die hotmailbox. Moet ik misschien toch eens iets vaker doen: ik zag onder anderen een mailtje van een vriendin die mij uitnodigde om deze zomer naar haar vakantiehuis in Frankrijk te komen. Een andere vriend is net verhuisd en verwachtte mij op zijn housewarming in juni. En zo waren er zeker een stuk of vijf uitnodigingen van alleen al dit jaar die ik gemist heb.... Niet mijn fout natuurlijk (hadden ze maar het goede mailadres moeten gebruiken) maar toch zonde
Deze uitnodiging van Earth & Fire zal ik in ieder geval niet mislopen.
Uit de categorie merkwaardige ontdekkingen: ergens in de brugklas heb ik een hotmail-adres gehad die jarenlang diende als mijn standaard e-mailadres. Sinds een jaar of 7 gebruik ik echter een ander mailadres. Dat hotmail-adres bestaat nog steeds en dat gebruik ik voor spam, commerciële sites etc. Zodat ik al die troep niet in mijn reguliere mailbox krijg.
Nu moest ik maandag even de bestelstatus van een online gekocht product checken en keek ik voor het eerst in tijden weer eens in die hotmailbox. Moet ik misschien toch eens iets vaker doen: ik zag onder anderen een mailtje van een vriendin die mij uitnodigde om deze zomer naar haar vakantiehuis in Frankrijk te komen. Een andere vriend is net verhuisd en verwachtte mij op zijn housewarming in juni. En zo waren er zeker een stuk of vijf uitnodigingen van alleen al dit jaar die ik gemist heb.... Niet mijn fout natuurlijk (hadden ze maar het goede mailadres moeten gebruiken) maar toch zonde
Deze uitnodiging van Earth & Fire zal ik in ieder geval niet mislopen.
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Re: *RTH* Earth & Fire - Invitation
De videoclip is briljant! Volgens mij is het opgenomen op mijn wekelijkse fietsroute, de duinen tussen Scheveningen en Katwijk. Als ik daar ben ben ik altijd gelukkig. De truckages zijn ronduit primitief en nogal onrustig, maar daarom ook leuk, al wordt je er op gegeven moment helemaal kriegelig van. Dat rollebollen in de duinen, ja altijd gezellig. En ik lig helemaal in een deuk als die twee leden van de Kabouterpartij hun haartjes laten rollen.
Het nummer is goed, maar minder als klassiekers als Memories en Maybe tomorrow. Desondanks geef ik een 7 voor deze SW-Classic.
Het nummer is goed, maar minder als klassiekers als Memories en Maybe tomorrow. Desondanks geef ik een 7 voor deze SW-Classic.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
SW-classic idd. Sla ik een stuk hoger aan dan Memories en Maybe tomorrow. Vaste waarde in top100. 10
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
mooie nederpop-klassieker....een 8
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Een absolute topper van Nederlandse bodem. Een 8.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Standaard classic uit de nederpop historie ( of hysterie) en staat nog steeds als een huis overeind, een 10 voor plumeau Jerney en haar andrelon boys.
Gast- Gast
Zoals de meeste Earth & Fire singles van voor circa 1975, krijgt deze een 9.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Een van de mindere singles van Earth & Fire uit hun goede tijd. Kan niet in de schaduw staan van Memories en Maybe Tomorrow... of Love of Life, Seasons, ach de meeste uit die tijd.
Een ietwat naar beneden afgeronde 6.
Een ietwat naar beneden afgeronde 6.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Sjonge ik moet echt bekennen dat de tranen los kwamen bij deze videoclip. Ik was het nummer totaal vergeten, maar herkende het meteen. Die E&F sound, de zandverstuiving, het net gelezen boek van Barry Hay (met zijn relatie met Jerney), de herinneringen aan de tijd, het werd me even teveel. Wat bijzonder om daar in m'n tienertijd deel van te zijn geweest. Een 10 is eigenlijk te weinig.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Refrein is prima, de rest wat minder. Ze kunnen duidelijk beter, maar goed genoeg voor een 7 is het wel.
Mwoah. Een 6.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Die slome stukjes halen het cijfer naar beneden. Toch nog een fraaie 7
Ja, Earth & Fire hebben mooiere nummers. Deze vind ik wat wisselvallig, maar de snellere stukken garanderen de 7
Ja, Earth & Fire hebben mooiere nummers. Deze vind ik wat wisselvallig, maar de snellere stukken garanderen de 7
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Earth, Wind & Fire - Serpentine Fire
» Album Jukebox
» *RTH* Earth & Fire - Weekend
» *RTH* Earth & Fire - Love of Live
» *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder
» Album Jukebox
» *RTH* Earth & Fire - Weekend
» *RTH* Earth & Fire - Love of Live
» *RTH* Earth & Fire - Storm & Thunder