*RTH* The Sugarcubes - Hit
+6
Joostvdaa
Mirrr
sowhat
Roy
arjanh
Timmus
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Hit"?
*RTH* The Sugarcubes - Hit
[04-09-2016]
Gisteren luisterde ik in de trein naar een afspeellijst van Spotify met "op mijn persoonlijke voorkeur gebaseerde nummers". Op gegeven moment hoorde ik Björk, maar toen ik later de afspeellijst controleerde, kwam ik haar naam niet tegen. De band waar ze in eind jaren '80 en begin jaren '90 deel van uitmaakte stond er echter wel bij. Pas later realiseerde ik mij dat ik op het moment dat de band door mijn oordopjes klonk, net een Russische anekdote las waarin suikerklontjes een grote rol speelden.
The Sugarcubes maken hun debuut in RTH (Björk stond er al wel een keer in) en vandaag nemen we "ranking the hits" bijna letterlijk.
Gisteren luisterde ik in de trein naar een afspeellijst van Spotify met "op mijn persoonlijke voorkeur gebaseerde nummers". Op gegeven moment hoorde ik Björk, maar toen ik later de afspeellijst controleerde, kwam ik haar naam niet tegen. De band waar ze in eind jaren '80 en begin jaren '90 deel van uitmaakte stond er echter wel bij. Pas later realiseerde ik mij dat ik op het moment dat de band door mijn oordopjes klonk, net een Russische anekdote las waarin suikerklontjes een grote rol speelden.
The Sugarcubes maken hun debuut in RTH (Björk stond er al wel een keer in) en vandaag nemen we "ranking the hits" bijna letterlijk.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* The Sugarcubes - Hit
Het derde album van The Sugarcubes vind ik niet hun beste maar dit nummer is wel duidelijk het beste van dat album.
Toen dit op de radio kwam was ik ook meteen wel onder de indruk. Ik weet niet zeker of dit nou het eerste was wat ik van ze hoorde of dat ik Deus (en Birthday?) al kende.
In elk geval heeft het er wel mede voor gezorgd dat toen Björk solo ging ik meteen zeer geïnteresseerd was.
Dit nummer een 9.
Toen dit op de radio kwam was ik ook meteen wel onder de indruk. Ik weet niet zeker of dit nou het eerste was wat ik van ze hoorde of dat ik Deus (en Birthday?) al kende.
In elk geval heeft het er wel mede voor gezorgd dat toen Björk solo ging ik meteen zeer geïnteresseerd was.
Dit nummer een 9.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Het enige dat ik goed vind is Bjørk. Goed dat zij een solocarrière heeft nagestreefd. Dit is nogal al saai. Een 5.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Sugarcubes en Bjork altijd uitstekend. Deze krijgt een 9.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Niet echt mijn muziek dit hoor, een 4
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Er zijn best wel een hoop nummers van Bjork solo die ik meer dan uitstekend te pruimen vind, dit werkje daarentegen vind ik alleen maar lachwekkend en strontvervelend een 2 (met bonuspunt voor Bjork),
Gast- Gast
Ik ben niet echt een liefhebber van Bjork, maar dit klinkt zeker niet onaardig. Al zitten er ook wat mindere stukken tussen. Ruime 6.
Björk solo is nauwelijks te pruimen, maar The Sugarcubes vind ik steengoed. Die stem van haar past op een of andere manier geweldig bij scheurende gitaren. Jammer dat ze als solo-artiest van die slappe deuntjes maakt. Een 8 voor deze plaat
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Doe mij maar de Sugababes! Dit vehikel scoort een 2 in mijn boekje
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7113
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Mee eens!forzautregivo schreef:Björk solo is nauwelijks te pruimen, maar The Sugarcubes vind ik steengoed. Die stem van haar past op een of andere manier geweldig bij scheurende gitaren. Jammer dat ze als solo-artiest van die slappe deuntjes maakt. Een 8 voor deze plaat
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Ik heb nog nooit een liedje van die schele Eskimo gehoord dat ik te pruimen vond. Zo ook deze.
3
3
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: