*RTH* Ringo Starr - Photograph
+2
sowhat
Dave Evans
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Photograph'
*RTH* Ringo Starr - Photograph
[11-08-2009]
Na het veelbesproken 1973 van James Blunt, nu maar een plaatje uit 1973!
Eén van de Fab 4 die ook solo zo zijn succesje had!
En laat het nu op de plaat gezet zijn
Na het veelbesproken 1973 van James Blunt, nu maar een plaatje uit 1973!
Eén van de Fab 4 die ook solo zo zijn succesje had!
En laat het nu op de plaat gezet zijn
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Ringo Starr - Photograph
Ik dacht werkelijk waar dat ik zojuist naar het Tros programma 'Sterren zingen op het plein' zat te kijken.
Hmmm. Ik heb liever dat hij drumt. Grappig dat het publiek vooraan zo staat te swingen en meezingt. Het nummer is al niks. Beetje zoetsappig liefdesnummer en net als bij het gele duikbootje, is Ringo zijn stem gewoon niet een mooie zangstem.
Het wordt een 2.
P.S. dit valt nog niet in het rijtje a la Billie Wyman met Je suis une rockstar. Die zou eigenlijk hoger geranked worden.
Hmmm. Ik heb liever dat hij drumt. Grappig dat het publiek vooraan zo staat te swingen en meezingt. Het nummer is al niks. Beetje zoetsappig liefdesnummer en net als bij het gele duikbootje, is Ringo zijn stem gewoon niet een mooie zangstem.
Het wordt een 2.
P.S. dit valt nog niet in het rijtje a la Billie Wyman met Je suis une rockstar. Die zou eigenlijk hoger geranked worden.
Gast- Gast
Niemendalletje van een slechte zanger maar voor de curiositeit toch nog een 5.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Een 8 voor de fóto's van ringo Starr
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Ik heb een zwak voor Ringo. Ik vind het gewoon een leuke, gezellige oom. Hij is aards, zeker in vergelijking met de haantjes Paul en John en de wat stille George. Ik vond het ook een goede drummer, zwaar onderschat. Hij had absoluut een eigen stijl, OK het was geen Keith Moon of John Bonham, maar hij paste uitstekend in het concept, zeker ook kwa persoon.
Ja en nu dit liedje. Het is geen meesterwerk, dat is duidelijk. Maar het heeft wel iets gezelligs. Het is niet een zoetgevooisd niemanddalletje, maar meer niveau Er staat een paard in de gang of erger Islands in the stream. Dit fimpje vind ik niet leuk, ik heb niks met die ouwe lullen die nog 1 keer hun kunstje komen doen, dat heeft iets zieligs. Ik vind de motoriek van Ringo ook niet geweldig. Desondanks een 7, omdat ik toch wel van die man hou.
Ik vind Volendam als muziekkenner stukken leuker dan dat geklooi uit Vlaanderen.
Leuk dat Alex begint over de tros. Daaruit blijkt dat Alex een echte muziekkenner is en alle stijlen beheerst. Ik zap af en toe wel eens, allemaal kommer en kwel, maar bij de Tros is het altijd feest. Ik lig altijd dubbel om de hinkende violist, die wel veel tickets verkoopt, die zanger die nu zijn meisie kwijt is geraakt aan een mankeerde voetballer van Real, zijn moeder zoekt nog een miljoen van die golddigger en vooral die debiele teksten van Nick en Simon. Ze zingen over meisjes allerlei wijsheden, ik lig helemaal in een deuk. En al die bejaarden maar swingen. Heerlijk! Misschien moeten we hier een aparte topic aan wijden.
Ja en nu dit liedje. Het is geen meesterwerk, dat is duidelijk. Maar het heeft wel iets gezelligs. Het is niet een zoetgevooisd niemanddalletje, maar meer niveau Er staat een paard in de gang of erger Islands in the stream. Dit fimpje vind ik niet leuk, ik heb niks met die ouwe lullen die nog 1 keer hun kunstje komen doen, dat heeft iets zieligs. Ik vind de motoriek van Ringo ook niet geweldig. Desondanks een 7, omdat ik toch wel van die man hou.
Ik vind Volendam als muziekkenner stukken leuker dan dat geklooi uit Vlaanderen.
Leuk dat Alex begint over de tros. Daaruit blijkt dat Alex een echte muziekkenner is en alle stijlen beheerst. Ik zap af en toe wel eens, allemaal kommer en kwel, maar bij de Tros is het altijd feest. Ik lig altijd dubbel om de hinkende violist, die wel veel tickets verkoopt, die zanger die nu zijn meisie kwijt is geraakt aan een mankeerde voetballer van Real, zijn moeder zoekt nog een miljoen van die golddigger en vooral die debiele teksten van Nick en Simon. Ze zingen over meisjes allerlei wijsheden, ik lig helemaal in een deuk. En al die bejaarden maar swingen. Heerlijk! Misschien moeten we hier een aparte topic aan wijden.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Als drummer had die een 8 of een 9 gekregen maar als zanger/performer tsja ik kom echt niet veel verder dan een 2 en dat is altijd nog 1 meer dan wat ik eerst gedacht had te geven en dat ene punt extra heeft ie slechts te danken aan het feit dat het Ringo is en meer niet!!!
Gast- Gast
Ik neem aan dat Ringo qua performance hier een parodie uitvoerd van een hele slechte Idolskandidaat, want hij is niet om aan te zien als zanger op het podium. Een leuke kolderieke grap om deze te plaatsen. Dus als grap een 8 en als ik dit serieus een cijfer moet geven een 3. Want zoals eerder werdt opgemerkt, een beste stem heeft ie ook al niet.
Gast- Gast
Ringo moet drummen en niet zingen....hij zingt bovendien nog vals ook tijdens deze uitvoering..
Een 5 voor de moeite.
Een 5 voor de moeite.
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Omdat het eigenlijk om het plaatje gaat en niet om de live zang van Ringo (idd de minste van de Beatles qua stem, humm eigenlijk qua talent zelfs maar goed wel de perfecte vierde man!), hier nog de single uitvoering.
Dave Evans- Beheerder
Nee dit vind ik niets een 3
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
"not even the best drummer in the Beatles"...
Jammer dat de live-versie hierboven staat, want de single-versie is écht stukken beter. Daarom een 6
Jammer dat de live-versie hierboven staat, want de single-versie is écht stukken beter. Daarom een 6
Gast- Gast
Voor mij de enige drummer van The Beatles.........of kon Sir Paul ook drummen (zou me niet verbazen).
En ja die paar keer dat Pete Best heeft gedrumd tel ik niet mee hoor
Dave Evans- Beheerder
Dave Evans schreef:Voor mij de enige drummer van The Beatles.........of kon Sir Paul ook drummen (zou me niet verbazen).
Het is inderdaad wel eens voorgekomen dat Ringo de volgende morgen de studio binnenkwam en dat Sir Paul 's avonds de drumpartij van de vorige dag even over had gedaan...
Gast- Gast
Ja ik weet dat Paul echt multi instrumentalist is.....bijzonder muzikale man!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: