*RTH* Coeur de Pirate - Comme des Enfants
+7
Frodo
Mirrr
Roy
ErickNJ
arjanh
sowhat
forzautregivo
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Coeur de Pirate - Comme des Enfants
*RTH* Coeur de Pirate - Comme des Enfants
[5-8]
De Ladies Night-lijst van Ries blijkt al volledig gevuld, dus dan pak ik hier maar mijn moment om alsnog een zingende dame te plaatsen
De Ladies Night-lijst van Ries blijkt al volledig gevuld, dus dan pak ik hier maar mijn moment om alsnog een zingende dame te plaatsen
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Coeur de Pirate - Comme des Enfants
Haar eerste 2 albums vind ik echt erg goed, daarna kwamen 2 minder gelukte tussendoortjes en haar 3e 'normale' album bevat haar beste nummer (al is het als geheel wel de minste van de drie). Dus ja ik ben wel liefhebber.
Dit is een van de eerste die ik van haar kende, via de franse tv (tv5 of france2, die laatste is helaas uit het pakket gehaald). Een 9.
Dit is een van de eerste die ik van haar kende, via de franse tv (tv5 of france2, die laatste is helaas uit het pakket gehaald). Een 9.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Inderdaadsowhat schreef:Wel aardig. 7
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Bijzonder mooi nummer. Ietwat eentonig maar toch een 8.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Gaat wel deze, een 6
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Deze soort van franse jongere uitvoering van Lidsey dePaul mist niet alleen een riante moedervlek maar verder ook wel zo een beetje alles wat mevrouw DePaul draaglijk maakte, toch wel een leuk deuntje een 5 dan maar.
Gast- Gast
Bij het intro ging ik raden welk stemmetje zou gaan volgen. Helaas had ik het goed.
Wat een draak van een plaat.
3
Wat een draak van een plaat.
3
Veel om het lijf heeft het niet, maar het is best een leuk en schattig liedje. Naar boven afgeronde 7.
Grappig dat sowhat, die hierboven aangeeft uiteindelijk niet dolenthousiast van haar te zijn, juist degene is waardoor ik meer van deze dame ging luisteren, omdat ik de naam meer dan eens tegenkwam in de laatste editie van de sensationele. En bij mij is ze wel gestegen naar Helemaal Geweldig; zang, aanblik en muziek vallen alledrie zeer in de smaak. Voor deze een 8.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Mooi, zonder tot grote hoogten te stijgen. Een 7
Je had haar natuurlijk ook gewoon kunnen kennen van het steunfonds van vorig jaar, even nagekeken en je hebt toen ook op haar gestemdTimmus schreef:Grappig dat sowhat, die hierboven aangeeft uiteindelijk niet dolenthousiast van haar te zijn, juist degene is waardoor ik meer van deze dame ging luisteren, omdat ik de naam meer dan eens tegenkwam in de laatste editie van de sensationele. En bij mij is ze wel gestegen naar Helemaal Geweldig; zang, aanblik en muziek vallen alledrie zeer in de smaak. Voor deze een 8.
arjanh- Music-Maniac !!!
Ik mag dit wel!
Arjan biedt bij mij vaak platen aan voor het Steunfonds en ik mag wel zeggen dat Coeur de Pirate één van de allerleukste ontdekkingen was vorig jaar. Ook dit is weer een lieflijk en mooi gezongen liedje dat ik graag met een 8 beloon
Arjan biedt bij mij vaak platen aan voor het Steunfonds en ik mag wel zeggen dat Coeur de Pirate één van de allerleukste ontdekkingen was vorig jaar. Ook dit is weer een lieflijk en mooi gezongen liedje dat ik graag met een 8 beloon
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
arjanh schreef:Je had haar natuurlijk ook gewoon kunnen kennen van het steunfonds van vorig jaar, even nagekeken en je hebt toen ook op haar gestemdTimmus schreef:Grappig dat sowhat, die hierboven aangeeft uiteindelijk niet dolenthousiast van haar te zijn, juist degene is waardoor ik meer van deze dame ging luisteren, omdat ik de naam meer dan eens tegenkwam in de laatste editie van de sensationele. En bij mij is ze wel gestegen naar Helemaal Geweldig; zang, aanblik en muziek vallen alledrie zeer in de smaak. Voor deze een 8.
Ik heb nergens gezegd dat ik haar niet kende. Maar Crier tout bas was wel een tijdje het enige nummer.
Timmus- Beheerder
Dan zou ik Oublie-moi eens proberen, dat is ook van haar album van vorig jaar en vind ik duidelijk haar beste nummer.Timmus schreef:arjanh schreef:Je had haar natuurlijk ook gewoon kunnen kennen van het steunfonds van vorig jaar, even nagekeken en je hebt toen ook op haar gestemdTimmus schreef:Grappig dat sowhat, die hierboven aangeeft uiteindelijk niet dolenthousiast van haar te zijn, juist degene is waardoor ik meer van deze dame ging luisteren, omdat ik de naam meer dan eens tegenkwam in de laatste editie van de sensationele. En bij mij is ze wel gestegen naar Helemaal Geweldig; zang, aanblik en muziek vallen alledrie zeer in de smaak. Voor deze een 8.
Ik heb nergens gezegd dat ik haar niet kende. Maar Crier tout bas was wel een tijdje het enige nummer.
arjanh- Music-Maniac !!!
arjanh schreef:Dan zou ik Oublie-moi eens proberen, dat is ook van haar album van vorig jaar en vind ik duidelijk haar beste nummer.Timmus schreef:arjanh schreef:Je had haar natuurlijk ook gewoon kunnen kennen van het steunfonds van vorig jaar, even nagekeken en je hebt toen ook op haar gestemdTimmus schreef:Grappig dat sowhat, die hierboven aangeeft uiteindelijk niet dolenthousiast van haar te zijn, juist degene is waardoor ik meer van deze dame ging luisteren, omdat ik de naam meer dan eens tegenkwam in de laatste editie van de sensationele. En bij mij is ze wel gestegen naar Helemaal Geweldig; zang, aanblik en muziek vallen alledrie zeer in de smaak. Voor deze een 8.
Heb het album Roses inmiddels meerdere malen geluisterd en dit is inderdaad een prima nummer. Maar haar coveralbum Trauma alsmede soundtrack Child of Light heb ik de laatste tijd veel opgezet.
Timmus- Beheerder
Ha die 2 vind ik dus juist weinig aan Child of Light 1x geprobeerd maar daar was ik snel klaar mee, Trauma heb ik wel in de kast staan maar daarvan zijn er maar een paar die me bevallen.Timmus schreef:arjanh schreef:Dan zou ik Oublie-moi eens proberen, dat is ook van haar album van vorig jaar en vind ik duidelijk haar beste nummer.Timmus schreef:arjanh schreef:Je had haar natuurlijk ook gewoon kunnen kennen van het steunfonds van vorig jaar, even nagekeken en je hebt toen ook op haar gestemdTimmus schreef:Grappig dat sowhat, die hierboven aangeeft uiteindelijk niet dolenthousiast van haar te zijn, juist degene is waardoor ik meer van deze dame ging luisteren, omdat ik de naam meer dan eens tegenkwam in de laatste editie van de sensationele. En bij mij is ze wel gestegen naar Helemaal Geweldig; zang, aanblik en muziek vallen alledrie zeer in de smaak. Voor deze een 8.
Heb het album Roses inmiddels meerdere malen geluisterd en dit is inderdaad een prima nummer. Maar haar coveralbum Trauma alsmede soundtrack Child of Light heb ik de laatste tijd veel opgezet.
arjanh- Music-Maniac !!!
In mijn oren klinkt dit als een weinig bijzondere vrouwenstem, en dit liedje is ook geen hoogvlieger. 6je
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: