*RTH* Stash - Sadness
+2
Kaj
Dave Evans
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Sadness'
*RTH* Stash - Sadness
[08-08-2009]
Nee wordt maar niet treurig, want dit Vlaamse bandje verdient ook een groot podium!
Stash (voormalig Stache) is een Vlaamse muziekgroep, die uit het bijna niets een monsterhit scoorde in Vlaanderen met het nummer "Sadness" in 2004-2005.
Het nummer brak de records van de hitlijst van de VRT, de Ultratop, door zowel de langstgenoteerde plaat in de top 10 als de langstgenoteerde plaats in de gehele Ultra Top 75 te zijn. In de clip van "Sadness" is een reeks bekende Vlamingen aan het werk, zoals Axl Peleman, Guy Swinnen, Luc De Vos, Walter Grootaers. In de clip van "Shelter Of The Evil Ones" spelen de moeders van de 4 bandleden mee.
In de zomer van 2005 waren ze onder andere te zien op Rock Werchter. De frontman van Stash is Gunter Verspecht.
Nee wordt maar niet treurig, want dit Vlaamse bandje verdient ook een groot podium!
Stash (voormalig Stache) is een Vlaamse muziekgroep, die uit het bijna niets een monsterhit scoorde in Vlaanderen met het nummer "Sadness" in 2004-2005.
Het nummer brak de records van de hitlijst van de VRT, de Ultratop, door zowel de langstgenoteerde plaat in de top 10 als de langstgenoteerde plaats in de gehele Ultra Top 75 te zijn. In de clip van "Sadness" is een reeks bekende Vlamingen aan het werk, zoals Axl Peleman, Guy Swinnen, Luc De Vos, Walter Grootaers. In de clip van "Shelter Of The Evil Ones" spelen de moeders van de 4 bandleden mee.
In de zomer van 2005 waren ze onder andere te zien op Rock Werchter. De frontman van Stash is Gunter Verspecht.
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Stash - Sadness
Echt heel erg mooi. Een 9.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Bijna tot in tranen geroerd ja hoor.....hij gaat vallen.......mijn derde 10 in *RTH*
Dave Evans- Beheerder
inderdaad, inderdaad verpletterend mooi deze jawel en uit de strooizak komt alweer een choco tien (naar keuze witte, melk, puur!!)
Gast- Gast
Ik heb hier wel een 7 voor over.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67
Aha daar hebben we onze anonieme '2' weer!
Dave Evans- Beheerder
Dave Evans schreef:Aha daar hebben we onze anonieme '2' weer!
Anoniempje heeft er tenminste wel kijk op. Toen ik het woord "Vlaanderen" zag verschijnen begon ik al te hallucineren en ik had uiteraard weer gelijk. Dit vond ik de minste van heel dat Vlaanderen gezwam. Zelden zo'n saai nummer gehoord. Het zal wel weer technisch perfect zijn en mooi gezongen, ik vind hier werkelijk waar geen moer aan en ik geef dus een dikverdiende 1. En dan ben ik nog mild.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Wat een droevenis, de moed zakt me in de schoenen...
Nope, niet mijn ding, wordt er echt sad van, mischien als Annie Lennox had gedaan
had er een voldoende uitgesleept kunnen worden .
Een 4.
Nope, niet mijn ding, wordt er echt sad van, mischien als Annie Lennox had gedaan
had er een voldoende uitgesleept kunnen worden .
Een 4.
Gast- Gast
Hoewel ik erg into Belgische muziek ben, kan dit mij toch niet echt bekoren. Een6, je vanwege de BV die erin meespelen
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3078
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
jan4004 schreef:Dave Evans schreef:Aha daar hebben we onze anonieme '2' weer!
Anoniempje heeft er tenminste wel kijk op. Toen ik het woord "Vlaanderen" zag verschijnen begon ik al te hallucineren en ik had uiteraard weer gelijk. Dit vond ik de minste van heel dat Vlaanderen gezwam. Zelden zo'n saai nummer gehoord. Het zal wel weer technisch perfect zijn en mooi gezongen, ik vind hier werkelijk waar geen moer aan en ik geef dus een dikverdiende 1. En dan ben ik nog mild.
Mag jij België niet meer in ofzo?
Dave Evans- Beheerder
Dave Evans schreef:Mag jij België niet meer in ofzo?
Ik vind Belgie een erg leuk land, Dave. En ze zien me graag komen. Maar als het kwa muziek ligt, mag Kim Jung Il een atoombommetje gooien en dan hoeft wat mij betreft Bill Clinton niet te bemiddelen.
Leuk vakantieland trouwens Noord Korea, kan het iedereen aanbevelen, zelden zo gelachen.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......
wat is dat toch met die belgen-gekte. Kom op zeg....hier wordt je te depri van. Ben er verdomme net een beetje uitgekeerd.
bij een festival loop ik hier regelrecht weg. te moeilijk doen, te treurig, te onzinnigheid eromheen om het nummer naar idee zo gecompliceerd mogelijk te maken. Dit wordt echt een 1.
Anoniempje krijgt van mij de pluim van de week. Deze anoniempje heeft een frisse kijk op de hedendaags belgische meuk.
wat is dat toch met die belgen-gekte. Kom op zeg....hier wordt je te depri van. Ben er verdomme net een beetje uitgekeerd.
bij een festival loop ik hier regelrecht weg. te moeilijk doen, te treurig, te onzinnigheid eromheen om het nummer naar idee zo gecompliceerd mogelijk te maken. Dit wordt echt een 1.
Anoniempje krijgt van mij de pluim van de week. Deze anoniempje heeft een frisse kijk op de hedendaags belgische meuk.
Gast- Gast
Zaaaaaaaaaaaai
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: