*RTH* Ellen ten Damme - Ik Hoop Dat Het Slecht Met Je Gaat
+8
Joostvdaa
Mirrr
arjanh
Frodo
Ries
Roy
sowhat
forzautregivo
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Ellen Ten Damme - Ik Hoop Dat Het Slecht Met Je Gaat?"
*RTH* Ellen ten Damme - Ik Hoop Dat Het Slecht Met Je Gaat
[7-7]
Bij de RTH van Fischer-Z zie ik arjanh een compliment maken dat er meer bekende nummers in RTH staan de laatste tijd. Complimenten nemen wij uiteraard graag in ontvangst . Eerlijk gezegd is dit wat mij betreft inderdaad een toevallige trend (als het al een trend is ). Ik probeer eigenlijk altijd een aanleiding te zoeken voor een RTH en of daar dan een bekende of minder bekende RTH bijhoort, is minder van belang. Het enige dat ik echt bewust probeer is afwisseling qua genre, taal en mannen-/vrouwenstem. Hier denk ik bewust over na om te voorkomen dat bepaalde stijlen buiten beschouwing blijven, terwijl ik anderen daarmee juist een plezier kan doen. Mijn eigen smaak neigt bijvoorbeeld vooral naar muziek met Engelstalige zangers. Dat is in het dagelijks leven slecht nieuws voor - ik noem maar wat - Nederlandstalige zangeressen en dat wil ik in RTH voorkomen.
Meteen maar daad bij het woord voegen en een Nederlandstalige zangeres in RTH plaatsen. Ellen Ten Dammes debuut in RTH!
Bij de RTH van Fischer-Z zie ik arjanh een compliment maken dat er meer bekende nummers in RTH staan de laatste tijd. Complimenten nemen wij uiteraard graag in ontvangst . Eerlijk gezegd is dit wat mij betreft inderdaad een toevallige trend (als het al een trend is ). Ik probeer eigenlijk altijd een aanleiding te zoeken voor een RTH en of daar dan een bekende of minder bekende RTH bijhoort, is minder van belang. Het enige dat ik echt bewust probeer is afwisseling qua genre, taal en mannen-/vrouwenstem. Hier denk ik bewust over na om te voorkomen dat bepaalde stijlen buiten beschouwing blijven, terwijl ik anderen daarmee juist een plezier kan doen. Mijn eigen smaak neigt bijvoorbeeld vooral naar muziek met Engelstalige zangers. Dat is in het dagelijks leven slecht nieuws voor - ik noem maar wat - Nederlandstalige zangeressen en dat wil ik in RTH voorkomen.
Meteen maar daad bij het woord voegen en een Nederlandstalige zangeres in RTH plaatsen. Ellen Ten Dammes debuut in RTH!
https://wallofsound.actieforum.com/t2344-ellen-ten-damme?highlight=ellen
https://wallofsound.actieforum.com/t2344-ellen-ten-damme?highlight=ellen
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Ellen ten Damme - Ik Hoop Dat Het Slecht Met Je Gaat
En hier spreekt nog zo'n fan van dit multitalent. CD of live, het klinkt altijd goed. Ik ga dus ook afwijken van mijn normale waardering. Normaal zou ik een negen geven maar Ellen krijgt bonuspunten. Helaas mag ik niet hoger dan een 10.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Heb echt niets maar dan ook helemaal niets met Ellen's muziek, in interviews vind ik haar grappig en ze is een mooie verschijning maar dat ranken we hier niet. Voor het liedje heb ik een 3 over!
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7113
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Geen slecht liedje. Net te braaf geproduceerd naar mijn smaak. Toch rond ik hem nog naar boven af.
7
7
Ik heb Ellen een keer op De Parade 2x op 1 avond gezien, ze deed een uurtje Blondie nummers en een uurtje Duitse muziek van Dietrich tot Hagen en meer. Twee geweldige shows.
Haar eigen muziek heeft me nooit zoveel gedaan. Sinds ze in het nederlands is gaan zingen is de rock er ook wel helemaal uit, dit nummer doet vooral denken aan een musical.
Aangezien het toch nog wel lekker uptempo is nog wel een 6.
Haar eigen muziek heeft me nooit zoveel gedaan. Sinds ze in het nederlands is gaan zingen is de rock er ook wel helemaal uit, dit nummer doet vooral denken aan een musical.
Aangezien het toch nog wel lekker uptempo is nog wel een 6.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Tja ellen is gewoon ook niet mijn ding, een 3
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Leuk liedje, maar Nederlandstalige zangeressen.. daar kan ik simpelweg niets mee. Nederlands is gewoon geen geweldige zangtaal wat mij betreft. Daardoor wordt een 7 afgezwakt tot een 5.
Ben het helemaal maar dan ook helemaal eens met Ries op twee punten na. Ik vind haar niet echt knap en ik vind haar ook niet zo grappig, want ik vind haar veel veels te innemend en daar hou ik niet van, ik hou meer van afstand. Claudia de Breij vind ik ook zo'n type.
Haar muziek vind ik vreselijk. Niet zo erg als dat duet met de 3 sukk... ehhh 3 J's, maar het is vlees noch vis. Sorry SW, maar ik moet mijn eigen mening volgen.
2
Haar muziek vind ik vreselijk. Niet zo erg als dat duet met de 3 sukk... ehhh 3 J's, maar het is vlees noch vis. Sorry SW, maar ik moet mijn eigen mening volgen.
2
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Dat duet met de 3J's vond ik ook niet wat. Maar verder vind ik Ellen best goed, vooral sinds ze in het Nederlands zingt. Heb haar 1x keer van dichtbij meegemaakt (top2000agogo) en toen bleek ze gewoon een erg leuk mens te zijn. Maar zoals gezegd het is de muziek die we ranken en deze geef ik een 7!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Ik beluister RTH's altijd via Spotify, maar dit nummer staat/stond daar niet op, dus heb ik de clip aangeklikt. Die scoort hoger dan het nummer zelf. Niet erg om een keer te horen, maar toch wel erg middelmatig. Een 5.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
ik vind haar cd 'kill your darlings' nog steeds het beste wat ze tot nu toe gemaakt heeft
maar die is wel engelstalig; vooral de nummers Bring me Home , Darling , Tears en Miss you vind ik mooi
dit is wel wat minder , een mager 6je wordt toch een 5
maar die is wel engelstalig; vooral de nummers Bring me Home , Darling , Tears en Miss you vind ik mooi
dit is wel wat minder , een mager 6je wordt toch een 5
kiske- Music-freak
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 10-03-13
Leeftijd : 59
Soortgelijke onderwerpen
» History of Popmusic (26 april)
» *RTH* Ellen Foley – What's a matter baby
» *RTH* Ian Hunter - We gotta get out of here (feat. Ellen Foley)
» Zat. 16 mrt : Roche gaat nat. 20:30 uur
» Roche gaat los!
» *RTH* Ellen Foley – What's a matter baby
» *RTH* Ian Hunter - We gotta get out of here (feat. Ellen Foley)
» Zat. 16 mrt : Roche gaat nat. 20:30 uur
» Roche gaat los!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: