*RTH* Adele - Someone like you
+11
Mirrr
Chrisje
Ries
Joostvdaa
sowhat
ErickNJ
Roy
Jan...
MissDieHard
Frodo
Timmus
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Someone like you"?
*RTH* Adele - Someone like you
[02-06-2016]
Juni begint met een viertal concerten van zangeres Adele in een nagenoeg uitverkocht Ziggo Dome. Alsof dat nog niet genoeg is, breekt de Britse ook nog eens een record dat heel lang op naam van Dire Straits stond: het meest succesvolle album aller tijden in Nederland. Brothers in arms is verslagen door 21.
Van het album haalden Rolling in the Deep en Set fire to the rain direct achter elkaar de nummer-1 van de Nederlandse Top 40; alleen Mud en The Beatles deden dit eerder: jezelf van de troon gooien. In 2012 won ze drie Grammy's, waaronder die voor beste album.
Slottrack Someone like you haalde wel de top-10, maar niet de nummer-1. Het is na Chasing Pavements en Skyfall de derde RTH voor Adele Laurie Blue Adkins.
Juni begint met een viertal concerten van zangeres Adele in een nagenoeg uitverkocht Ziggo Dome. Alsof dat nog niet genoeg is, breekt de Britse ook nog eens een record dat heel lang op naam van Dire Straits stond: het meest succesvolle album aller tijden in Nederland. Brothers in arms is verslagen door 21.
Van het album haalden Rolling in the Deep en Set fire to the rain direct achter elkaar de nummer-1 van de Nederlandse Top 40; alleen Mud en The Beatles deden dit eerder: jezelf van de troon gooien. In 2012 won ze drie Grammy's, waaronder die voor beste album.
Slottrack Someone like you haalde wel de top-10, maar niet de nummer-1. Het is na Chasing Pavements en Skyfall de derde RTH voor Adele Laurie Blue Adkins.
Laatst aangepast door Timmus op 17.07.16 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* Adele - Someone like you
De Marianne Weber van Engeland..... Zwak liedje waarin Pieter van Vollenhove de piano stemt en de enige verdienste van de zangeres is dat het niet vals is.
2
2
Ik liet hem ook nog even aan Olga luisteren. Haar commentaar wil ik jullie niet onthouden:
"Wat een commerciële troep, ik neem nog liever de pil van Drion dan dat ik dit moet afluisteren."
Zij vond mijn 2 nog "behoorlijk hoog"
"Wat een commerciële troep, ik neem nog liever de pil van Drion dan dat ik dit moet afluisteren."
Adele....ik houd niet van haar powervocalen. Het kan technisch allemaal wel meer dan ok zijn, maar de overdracht van emoties is een zero of ver beneden het nulpunt. En dat zou best wel mogen met de teksten die ze ten gehore brengt.
Muzikaal zijn al haar nummers oersaai omdat ze rond haar stem gecentreerd zijn. Je zult maar begeleidend muzikant van Adele zijn....een saaier beroep is er vast niet.
Adele catert voor alle smaken en daarom blijft er een zielloze fastfood snack over.
Een 1.
Muzikaal zijn al haar nummers oersaai omdat ze rond haar stem gecentreerd zijn. Je zult maar begeleidend muzikant van Adele zijn....een saaier beroep is er vast niet.
Adele catert voor alle smaken en daarom blijft er een zielloze fastfood snack over.
Een 1.
MissDieHard- Music-director
- Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 56
Goh wat leuk, Frodo!!! Mijn vrouw heet ok Olga, heb je ook een Russische vrouw. Misschien moeten we eens wat afspreken, hoef ik niet meer te bedelen om een fotoo-tje.
Over Truus Hopeloos, ben ik al een tijd klaar mee. Ik kan er niet meer naar luisteren, 2
Over Truus Hopeloos, ben ik al een tijd klaar mee. Ik kan er niet meer naar luisteren, 2
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Waar Adele haar stem aan leent is direct goud. Alleen al vanwege haar stem geef ik een 8.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Precies. Net zo als Mariah Carey, bijv. Anders best wel een leuk mens. Een 4.MissDieHard schreef:Muzikaal zijn al haar nummers oersaai omdat ze rond haar stem gecentreerd zijn.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Wat ik al op de chat zei: technisch prima maar gespeend van emotie. 3
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Rolling in the deep en Set the fire to the rain vind ik uitstekende nummers, maar dit is echt een drakenplaat waar ik niet meer dan een 3 voor kan geven.
Frodo schreef:Ik liet hem ook nog even aan Olga luisteren. Haar commentaar wil ik jullie niet onthouden:
Ik ken Olga dan wel niet maar kudos! Een 1 alhier!
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
jan1966 schreef:Goh wat leuk, Frodo!!! Mijn vrouw heet ok Olga, heb je ook een Russische vrouw. Misschien moeten we eens wat afspreken, hoef ik niet meer te bedelen om een fotoo-tje.
Nee, ze is Nederlands. Maar er zit wel wat Oost-Europees bloed in haar familie. Wat betreft een foto: kijk maar op mijn Facebook.
Ik vind er bijna niets aan, een 1. Maak er nog maar een.
Chrisje- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3361
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 63
Goh wat een slechte cijfers, ik vind het juist erg mooi, een 8
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Best aardig gezongen maar muzikaal had er wel meer in gezeten dan alleen wat piano. Nog net een 6.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Het is gewoon totaal niet mijn type muziek, al zingt Adele heel behoorlijk. Een milde 6
kiske- Music-freak
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 10-03-13
Leeftijd : 59
Verschrikkelijk. Waarom is ze niet gewoon dicht bij zichzelf gebleven zoals in Make you feel my love. Dit is een knetterharde 3. Mijn Olga is het er mee eens.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Kippenvel bij de eerste pianoklanken. Een 10, waarbij wel aangegeven moet worden dat de herinnering het nummer twee punten omhoog heeft gehaald.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: