*RTH* Foo Fighters - Erase/Replace
+6
MrJohn
Jan...
Roy
arjanh
sowhat
forzautregivo
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Foo Fighters - Erase/Replace?"
*RTH* Foo Fighters - Erase/Replace
[22-5]
Een rare situatie vandaag in De Galgenwaard. De 'licensieklucht' waar De Telegraaf gisteren mee naar buiten trad, zet de wedstrijd tussen FC Utrecht en Heracles immers in een vreemd perspectief. Mocht Heracles winnen, dan is er niks aan de hand. Mocht Utrecht winnen, dan is mijn cluppie allerminst zeker van Europees voetbal. Ze blijken immers niet aan alle voorwaarden te hebben voldaan. Dus wat moeten we nou straks als Utrecht heeft gewonnen: juichen en feesten met het risico dat we blij zijn met een dode mus, of in stilte afwachten en later feest vieren?
Mocht Utrecht winnen en vervolgens uitgesloten worden van Europees voetbal, dan bezingt Foo Fighters vast wat er met de club gaat gebeuren!
Een rare situatie vandaag in De Galgenwaard. De 'licensieklucht' waar De Telegraaf gisteren mee naar buiten trad, zet de wedstrijd tussen FC Utrecht en Heracles immers in een vreemd perspectief. Mocht Heracles winnen, dan is er niks aan de hand. Mocht Utrecht winnen, dan is mijn cluppie allerminst zeker van Europees voetbal. Ze blijken immers niet aan alle voorwaarden te hebben voldaan. Dus wat moeten we nou straks als Utrecht heeft gewonnen: juichen en feesten met het risico dat we blij zijn met een dode mus, of in stilte afwachten en later feest vieren?
Mocht Utrecht winnen en vervolgens uitgesloten worden van Europees voetbal, dan bezingt Foo Fighters vast wat er met de club gaat gebeuren!
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Foo Fighters - Erase/Replace
Dat replace is nog maar de vraag, als Utrecht toch uitgesloten wordt schijnt Nederland een club minder in te schrijven voor Europa.
Foo Fighters, beetje een hit-or-miss band bij mij waarbij dat 'miss' relatief is, ze zakken eigenlijk nooit door de ondergrens van een 6 heen.
Dit nummer geef ik een naar boven afgeronde 7.
Foo Fighters, beetje een hit-or-miss band bij mij waarbij dat 'miss' relatief is, ze zakken eigenlijk nooit door de ondergrens van een 6 heen.
Dit nummer geef ik een naar boven afgeronde 7.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Nou... nee! Ik heb Foo Fighters vaak veel beter gehoord dan dit. Een 4.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
nee, de Foo-tjes en ik gaan niet samen. Ik wou eigenlijk een 2 geven zonder te luisteren, maar je weet maar nooit. Ik moet zeggen, ik heb ze zelden zo beroerd gehoord. Wat zit die Grohl k*t te zingen op dit nummer. Ik vind het ook dat energie-factor waar SW al aan refereerde, ook tegen ze werkt. Het is too much. En dan dat rare middenstuk! Ik vind Grohl een leuke gozert, maar ik zie hem liever drummen dan zo op de voorgrond treden. Dat opgeteld met die eikelige videoclips, nee, het wordt nooit wat tussen ons.
2
2
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Deze van de Foo's heeft vaker in mijn lijsten gestaan. Heerlijke bundeling van energie en gitaargeweld.
Eigenlijk vervelen ze me nooit, ik heb 4 albums van hen.
Een 10.
Eigenlijk vervelen ze me nooit, ik heb 4 albums van hen.
Een 10.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Ze hebben een aantal erg goede nummers, maar helaas vind ik het vaak ook erg gewoontjes. Onder de laatste categorie valt ook dit nummer, waar ik niets bijzonders in kan ontdekken. Een 5-je.
Joostvdaa schreef:Ze hebben een aantal erg goede nummers, maar helaas vind ik het vaak ook erg gewoontjes. Onder de laatste categorie valt ook dit nummer, waar ik niets bijzonders in kan ontdekken. Een 5-je.
Goed gesproken, Joost. Het is idd gewoontjes en de opwinding rond deze band heb ik nooit begrepen. Waarschijnlijk een goede live-status.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
arjanh schreef: ze zakken eigenlijk nooit door de ondergrens van een 6 heen.
.
Klopt, maar in dit nummer is ook niets dat een hoger cijfer rechtvaardigt.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Voor een gitaarband die er veel energie inlegt laat de Foo Fighters me eigenlijk altijd onverschillig. Het doet me gewoon helemaal niks. Een zanger die schreeuwt over gitaargeweld heen vind ik vaak lekker, maar hoe aardig die gast ook is, hij schreeuwt gewoon niet lekker - het lijkt overschreeuwen. En de gitaarherrie - en daar hou ik toch echt van - is gewoonlijk een monotoom blok dat me niet weet te raken. De RTH is idd erg gewoontjes voor de Foo Fighters, waarvan slechts hun beste nrs bij mij een voldoende scoren. 4
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Steven Wilson - Hand Cannot Erase
» *RTH* Foo Fighters- Big Me
» *RTH* Foo Fighters - Times like these
» *RTH* Foo Fighters - Everlong
» *RTH* Foo Fighters - Learn to Fly
» *RTH* Foo Fighters- Big Me
» *RTH* Foo Fighters - Times like these
» *RTH* Foo Fighters - Everlong
» *RTH* Foo Fighters - Learn to Fly