*RTH* Roosbeef - Iets Te Veel Wij(n)
+9
Frodo
arjanh
Mirrr
Jan...
Ries
MrJohn
Roy
sowhat
forzautregivo
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Roosbeef - Iets Te Veel Wij(n)?"
*RTH* Roosbeef - Iets Te Veel Wij(n)
[12-4]
Verveling brengt een mens soms op plekken waarvan je niet had gedacht er ooit terecht te komen. Zo stuitte ik op een compilatievideo van vallende dronkaards. In het water, met het gezicht op de stoep, met het hoofd in het kruis van een andere dronkaard, noem maar op. Zeer plat vermaak, maar toch heb ik met plezier gekeken. Nu maar zorgen dat ik niet na iets te veel wijn in eenzelfde soort filmpje beland.
Roosbeef is de band van zangeres Roos Rebergen die in 2005 de Grote Prijs van Nederland won. Iets Te Veel Wij(n) is afkomstig van het derde studioalbum Omdat Ik Dat Wil. Roosbeef debuteert in RTH.
Verveling brengt een mens soms op plekken waarvan je niet had gedacht er ooit terecht te komen. Zo stuitte ik op een compilatievideo van vallende dronkaards. In het water, met het gezicht op de stoep, met het hoofd in het kruis van een andere dronkaard, noem maar op. Zeer plat vermaak, maar toch heb ik met plezier gekeken. Nu maar zorgen dat ik niet na iets te veel wijn in eenzelfde soort filmpje beland.
Roosbeef is de band van zangeres Roos Rebergen die in 2005 de Grote Prijs van Nederland won. Iets Te Veel Wij(n) is afkomstig van het derde studioalbum Omdat Ik Dat Wil. Roosbeef debuteert in RTH.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Roosbeef - Iets Te Veel Wij(n)
Ik vind het lekkere muziek maar ga toch een puntje lager zitten dan Sowhat. Een 7 dus.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Quelle horreur, ontzettend zeikerige stem, excusez le mot. Geef mij maar Ellen ten Damme.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Zoek in de van Dale bij het woord gekunsteld en je ziet een foto van Roosbeef. Ik heb het echt geprobeerd, luisteren naar deze dame maar al haar nummers gaan me binnen een minuut ernstig op de zenuwen werken. Dit vehikel vormt daarop geen uitzondering, een 3!
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Ik vind de muziklae omlijsting erg leuk, maar dat gezeur van dat mens komt op gegyeven moment je strot uit. Doe maar een krap 6-je.
NB:
John, ga je weer je cijfers met ons delen? Dankjewel!
NB:
John, ga je weer je cijfers met ons delen? Dankjewel!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Niet helemaal mijn ding dit, een 5
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik vind het eerste album van Roosbeef echt geweldig, maar vanaf het tweede vind ik de teksten niet zo interessant meer. Het eerste album is lekker vaag, losse gedachten waar je zelf een verband tussen kunt zoeken. Maar hier is dat niet meer. Het derde album, van vorig jaar, vind ik verreweg hun minste. De muziek is op het 2e album wel minstens zo lekker en bijzonder als op de eerste. Daarom krijgt dit nummer wel een 8.
Overigens is de clip ook wel bijzonder, in 1 take opgenomen en Roos knippert nooit met haar ogen. Niet veel mensen kunnen dat. Niet dat je er iets aan hebt of dat ze het bewust gedaan heeft, maar het is wel zo.
Overigens is de clip ook wel bijzonder, in 1 take opgenomen en Roos knippert nooit met haar ogen. Niet veel mensen kunnen dat. Niet dat je er iets aan hebt of dat ze het bewust gedaan heeft, maar het is wel zo.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Ik kan me geen nummer van Roosbeef herinneren waarvan de muziek een voldoende zou scoren. Zo ook deze. Maar dan de stem. Ik kan me geen enkel nummer van Roosbeef herinneren waarvan de zang hoger dan een 1 zou scoren. Slecht, vals, aanstellerig, irritant. En dat overheerst.
Dus een 1
Dus een 1
Dit kwasi experimentele gedoe met een zichzelf zangeres noemende figuur is ongeveer net zo boeiend als kijken naar een pissende Lama op 3500 meter hoogte een 1 alweer.
Gast- Gast
jan1966 schreef:Ik vind de muziklae omlijsting erg leuk, maar dat gezeur van dat mens komt op gegyeven moment je strot uit.
Jan verwoordt hiermee mijn gedachten wel aardig. Die zang is gewoon vreselijk, gekunsteld en pretentieus. Jammer, want het had best een leuk liedje kunnen zijn verder. Nu komt het niet verder dan een 5.
Nee sorry met alle respect, dit is gewoon een 2. Het is goed bedoeld (vandaar de 2), maar het slaat nergens op. Talentloos quasi-erudiet riedeltje, gericht op een GroenLinks publiek, maar ik zie dat zelfs MrJohn er niks aan vindt.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Ik heb leukere nrs van haar gehoord, die wel een kleine voldoende zouden krijgen. Deze een kleine 5
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Als je niet kan zingen, moet je geen zangeres worden. Een 1
Het blijft gewoon irritant dat dergelijke artiesten niet de moeite nemen om verstaanbaar te zijn. De teksten zijn namelijk hier en daar best goed gevonden. Maar ja, met zo'n stem de wereld ingebrachte spitsvondigheden scoren alsnog geen voldoende, een 4.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Soortgelijke onderwerpen
» Do. 6 okt : Blues en nog veel meer 21:00 uur
» Za. 6 Juni Orinoco Weekendsjoowww
» Filmpje lammetjes en nog veel meer
» Donderdag 11 febr. 20:00 uur Iets heets...
» Do 6 april.. : Roche doet iets.
» Za. 6 Juni Orinoco Weekendsjoowww
» Filmpje lammetjes en nog veel meer
» Donderdag 11 febr. 20:00 uur Iets heets...
» Do 6 april.. : Roche doet iets.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: