*RTH* Billy Ocean - When the going gets tough, the tough gets going
+8
Mirrr
PPProfessor
Joostvdaa
Ries
Jan...
sowhat
Roy
Timmus
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "When the going gets tough, the tough gets going"?
*RTH* Billy Ocean - When the going gets tough, the tough gets going
[27-02-2016]
Nostalgie genoeg op Orinoco Radio dit weekend, maar de vrijdag voorafgaand aan dit eightiesfestijn mocht er ook zijn: bij gebrek aan nieuwe edities (in 1997 werd de tocht der tochten voor het laatst verreden) besloot de NOS de Elfstedentocht van 1986 opnieuw uit te zenden via de site en het themakanaal. Het blijft voorlopig de voorlaatste keer dat de tocht van start ging.
De tegenwoordig in Canada woonachtige Evert van Benthem won deze veertiende editie van de Elfstedentocht (de dertiende had hij ook op zijn naam geschreven). Bij de vrouwen was Tineke Dijkshoorn de snelste. Kroonprins Willem-Alexander was de bekendste deelnemer, hij schaatste mee onder de schuilnaam W.A. van Buren.
En wat stond er tijdens de Elfstedentocht op nummer-1 in Nederland? Billy Ocean. In 1985 kwam hij voor het eerst in de top-10 met Loverboy; When the going gets tough, the tough gets going stond vijf weken op nummer-1. Twee jaar later lukte het ook met Get outta my dreams, get into my car - de als Lester Charles geboren zanger moet gedacht hebben dat lange titels succesvol waren, wat achteraf een niet onterechte gedachte bleek.
Nostalgie genoeg op Orinoco Radio dit weekend, maar de vrijdag voorafgaand aan dit eightiesfestijn mocht er ook zijn: bij gebrek aan nieuwe edities (in 1997 werd de tocht der tochten voor het laatst verreden) besloot de NOS de Elfstedentocht van 1986 opnieuw uit te zenden via de site en het themakanaal. Het blijft voorlopig de voorlaatste keer dat de tocht van start ging.
De tegenwoordig in Canada woonachtige Evert van Benthem won deze veertiende editie van de Elfstedentocht (de dertiende had hij ook op zijn naam geschreven). Bij de vrouwen was Tineke Dijkshoorn de snelste. Kroonprins Willem-Alexander was de bekendste deelnemer, hij schaatste mee onder de schuilnaam W.A. van Buren.
En wat stond er tijdens de Elfstedentocht op nummer-1 in Nederland? Billy Ocean. In 1985 kwam hij voor het eerst in de top-10 met Loverboy; When the going gets tough, the tough gets going stond vijf weken op nummer-1. Twee jaar later lukte het ook met Get outta my dreams, get into my car - de als Lester Charles geboren zanger moet gedacht hebben dat lange titels succesvol waren, wat achteraf een niet onterechte gedachte bleek.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* Billy Ocean - When the going gets tough, the tough gets going
Zeker geen hoogvlieger voor mij maar ik kan 'm tussentijds best wel hebben. Een 7 derhalve.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Dertien in een dozijn meuk en dat brengt ome Billy niet meer dan een magere 5 op, overigens blijf ik het achteraf ernstig betreuren dat ene W.A. van Buren niet in een fijn diep wak is geschaatst had een berg ellende en poen gescheeld.
Gast- Gast
Wel aardig. 7
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
hahahaha Journey! Wat ben je toch een zalige azijnneukert!!! Wil je aub nog een stukje schrijven over Seis Inkwart?
Vind 80s muziek erg leuk, heb het helaas te druk met het gezinsleven om het te volgen. Dees heb ik nooit zo leuk gevonden. Journey heeft het alweer fantastisch beschreven, maar ben wel wat strenger, een 3. Vind dit wel heel erg commerciele ongein.
Journey, ik hou van je!!!! Zie die Jan Doedel nog in zn Marlboro pakkie naar pappie en mammie springen! Ze hadden in een onbewoonbare sloot dynamiet moeten gooien, waardoor Lexie het wak van Journey vond en Lexie zn watermanagement op de eeuwige jachtvelden heb mogen uitvoeren.
Binnenkort heb ik Qatar TV en gaan we samen El Huppeldepup aanmoedigen in zijn wedstrijden tegen El Qaida International en FC ISIS.
Ik heb het wel vaker gezegd: als je een wijf was, dan had ik je allang genomen.
Vind 80s muziek erg leuk, heb het helaas te druk met het gezinsleven om het te volgen. Dees heb ik nooit zo leuk gevonden. Journey heeft het alweer fantastisch beschreven, maar ben wel wat strenger, een 3. Vind dit wel heel erg commerciele ongein.
Journey, ik hou van je!!!! Zie die Jan Doedel nog in zn Marlboro pakkie naar pappie en mammie springen! Ze hadden in een onbewoonbare sloot dynamiet moeten gooien, waardoor Lexie het wak van Journey vond en Lexie zn watermanagement op de eeuwige jachtvelden heb mogen uitvoeren.
Binnenkort heb ik Qatar TV en gaan we samen El Huppeldepup aanmoedigen in zijn wedstrijden tegen El Qaida International en FC ISIS.
Ik heb het wel vaker gezegd: als je een wijf was, dan had ik je allang genomen.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Nee dit is het net niet voor mij maar omdat ik het ergens wel grappig vind en ik het woord voor woord mee kan kraaien toch een vijfje
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7113
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Leuk nummer, het is eigenlijk niet best maar ik kan het toch wel waarderen doordat het en leuk en aanstekelijk deuntje is. Ruime 7.
Billy en ik: dat klinkt prima. Love really hurts without you, LOD (love on delivery) en Red light zouden nog hoger scoren, maar de 8 is van harte gegeven voor deze mooie dosis vrolijkheid.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
PPProfessor schreef:Billy en ik: dat klinkt prima. Love really hurts without you, LOD (love on delivery) en Red light zouden nog hoger scoren, maar de 8 is van harte gegeven voor deze mooie dosis vrolijkheid.
Ben het hiermee eens alleen geef ik er een 7 voor
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Neutrale top 40 muziek maar door het hoe-ha begin en de clip toch niet meer dan een 5.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Het is te harden, maar daar is ook alles mee gezegd. Een 5.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Door de RTH woon ik met m´n zus weer even bij m´n ouders en we kijken naar The Jewel of the Nile, met in de hoofdrollen het drietal dat het achtergrondkoortje vormt in de clip van dit nummer op de soundtrack. Jeugdsentiment all over, vandaar met bonuspunten opgehoogd tot een gezellige 7
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Haha ja, ultieme guilty pleasure. Ik word echt onwijs vrolijk van deze commerciële kitsch. Schaamteloos meebrullen maar. Een 8