*RTH* Sleater-Kinney - Surface Envy
+3
arjanh
sowhat
forzautregivo
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Sleater-Kinney - Surface Envy?"
*RTH* Sleater-Kinney - Surface Envy
[05-01]
Wij mensen worden geacht vooruit te kijken het verleden achter ons te laten. Maar aangezien ik niet weet welke muziek in 2016 is verschenen en wél weet welke muziek in 2015 is verschenen, wil ik vandaag toch nog één keer terugkijken op muziekjaar 2015.
De volledig door vrouwen bezette rockband Sleater-Kinney bracht vorig jaar als een van de eerste 'bekendere' bands hun album uit, maar omdat dit al in januari gebeurde lijkt het wel of ze een beetje zijn ondergesneeuwd door al het muziekgeweld in de maanden die volgden. Daarom wil ik eens kijken of we de muziek van de dames terecht uit het oog zijn verloren, of dat ze toch nog wel wat aandacht verdienen.
Sleater-Kinney ontstond in 1994 en vormde een belangrijke spil in de zogenaamde "riot grrrl"-scene, een feministische punkbeweging die begin jaren '90 met name in het noordwesten van de Verenigde Staten bekendheid genoot. Het in 2015 verschenen album No Cities to Love is het achtste studioalbum van Sleater-Kinney en het eerste album in tien jaar tijd.
We ranken het nummer Surface Envy, waarmee Sleater-Kinney haar debuut maakt in RTH.
Wij mensen worden geacht vooruit te kijken het verleden achter ons te laten. Maar aangezien ik niet weet welke muziek in 2016 is verschenen en wél weet welke muziek in 2015 is verschenen, wil ik vandaag toch nog één keer terugkijken op muziekjaar 2015.
De volledig door vrouwen bezette rockband Sleater-Kinney bracht vorig jaar als een van de eerste 'bekendere' bands hun album uit, maar omdat dit al in januari gebeurde lijkt het wel of ze een beetje zijn ondergesneeuwd door al het muziekgeweld in de maanden die volgden. Daarom wil ik eens kijken of we de muziek van de dames terecht uit het oog zijn verloren, of dat ze toch nog wel wat aandacht verdienen.
Sleater-Kinney ontstond in 1994 en vormde een belangrijke spil in de zogenaamde "riot grrrl"-scene, een feministische punkbeweging die begin jaren '90 met name in het noordwesten van de Verenigde Staten bekendheid genoot. Het in 2015 verschenen album No Cities to Love is het achtste studioalbum van Sleater-Kinney en het eerste album in tien jaar tijd.
We ranken het nummer Surface Envy, waarmee Sleater-Kinney haar debuut maakt in RTH.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Sleater-Kinney - Surface Envy
Ja, dit album is wel een beetje ondergesneeuwd. Niet zo zeer door het tijdstip van uitbrengen als wel de enorme bulk aan goede albums die met name in het eerste half jaar uitkwamen. Uiteindelijk is het bij mij op slechts 27 beland.
Sleater-Kinney, heerlijke band. Vooral hun oudste albums vind ik geweldig. Daar klinkt alles ook wat zenuwachtiger dan nu.
Voor dit nummer kom ik tot een 9.
Sleater-Kinney, heerlijke band. Vooral hun oudste albums vind ik geweldig. Daar klinkt alles ook wat zenuwachtiger dan nu.
Voor dit nummer kom ik tot een 9.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Zeer lekker nummer. Maar hadden de dames geen zangeres kunnen inhuren? De 'zang' trekt het nummer naar beneden tot een zesje.....
Dan zou ik je afraden een nummer uit de 90s van deze band te luisterenFrodo schreef:Zeer lekker nummer. Maar hadden de dames geen zangeres kunnen inhuren? De 'zang' trekt het nummer naar beneden tot een zesje.....
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Een kleine 6 voor deze, niet heel bijzonder
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik ben ook niet zo dol op de zang. Verder vind ik het wel een aardig en vooral lekker energiek nummer. Een ruime 6.
Enorm energiek en vrolijkstemmend. Een 8!
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: