Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head EmptyVandaag om 11:29 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head

+6
arjanh
Frodo
PPProfessor
Joostvdaa
sowhat
sokratikos
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Kylie Minogue - Can´t get you out of my head" ?

*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_lcap21%*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_lcap0%*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_lcap14%*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_lcap0%*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_lcap14%*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
[ 2 ]
*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_lcap7%*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
[ 2 ]
[ 2 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 14

Enquête gesloten

*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty *RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head

Bericht  sokratikos 31.12.15 16:56

[16-12-2015]

Kylie Ann Minogue (Melbourne, 28 mei 1968) is een Australische zangeres en actrice.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kylie_Minogue

We ranken van Kylie Minogue haar grootste hit "Can't Get You Out Of My Head" van haar album Fever uit 2001. Het nummer bereikte de eerste plaats in de hitlijsten van 40 landen en verkocht wereldwijd meer dan 4 miljoen exemplaren.

Het nummer is een dance/pop-lied. Het is geschreven en geproduceerd door Cathy Dennis, tevens bekend van Britney Spears' Toxic en Katy Perry's I Kissed A Girl, en Rob Davis, de ex-gitarist van Mud.

De videoclip voor het nummer is geregisseerd door Dawn Shadforth, die eerder al Minogues Spinning Around geregisseerd had en verder samengewerkt heeft met acts als Goldfrapp, Scissor Sisters en Moloko.

Het nummer stond eenmalig in de NLse Top 2000: in 2007 op #1816.

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10274
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty Re: *RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head

Bericht  sowhat 01.01.16 13:42

Matig liedje, maar Kylie krijgt van mij nooit lager dan een 7.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head Empty Re: *RTH* Kylie Minogue - Can´t get you out of my head

Bericht  Joostvdaa 01.01.16 18:37

Eén van de irritantste, vervelendste nummers die ik ken. Vooral dat 'na na na, na na nana na' bezorgt me jeuk op allerlei plaatsen waar ik dat liever niet heb. Echt een vreselijke plaat, waarvoor een 1 eigenlijk nog veel te hoog gegrepen is.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Bericht  PPProfessor 01.01.16 19:41

Een niksje van Kylie (zoals wel meer). Maar vooruit, het zit aan de onderkant van 'net niet irritant'. In de clip vind ik dan die witte vitrage die ze 'draagt' wel weer een dieptepunt.

Al met al een 5 maar daar komt ze wel erg goed mee weg.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Frodo 01.01.16 19:49

Joostvdaa schreef:Eén van de irritantste, vervelendste nummers die ik ken. Vooral dat 'na na na, na na nana na' bezorgt me jeuk op allerlei plaatsen waar ik dat liever niet heb. Echt een vreselijke plaat, waarvoor een 1 eigenlijk nog veel te hoog gegrepen is.

Woord voor woord mee eens.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Gast 02.01.16 11:22

Fel roze kauwgomballenmuziek die me alleen maar doet denken dat ze beter in de serie "neighbours" had kunnen blijven zitten, wel jammer voor dit op zich best wel leuke kleine pittige huppeltutje die ik hoger had ingeschat, enfin een 3 dan maar omdat ze wel leuk is.

Gast
Gast

Bericht  arjanh 02.01.16 11:54

Vroeger, ten tijde van haar eerste 2 of 3 albums was ik wel 'fan' van Kylie. Maar toen ze wat serieuzere muziek probeerde te maken haakte ik af en dat is ook niet meer goedgekomen.
Dit nummer, ach, beetje ene oor in andere uit, niet echt vervelend maar ook niet iets wat ik vaak hoef te horen. Eigenlijk vind ik haar zusje tegenwoordig vaak leuker.
Voor dit nummer een naar beneden afgeronde 5.

Laatst aangepast door arjanh op 02.01.16 16:47; in totaal 1 keer bewerkt
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55

Bericht  Mirrr 02.01.16 15:45

Irritant plaatje, een 3 Shocked
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Jan... 02.01.16 19:35

Guilty Pleasure, zo noemen we dat toch? Ik heb het altijd een leuk nummer gevonden en ik vind het zelfs steeds beter klinken. Die bliebjes zijn leuk. 9
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  forzautregivo 05.01.16 14:16

Het irritatie-gehalte is ergens wel aanwezig, maar ik vind het ergens ook wel weer een grappig nummertje. Een 6 is een mooie polderoplossing.

Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Bericht  Timmus 15.01.16 20:04

Dit is gewoon een goede plaat, het is bijna het perfecte popliedje. Commercieel, ja, maar zit heel goed in elkaar. Én klinkt prima. Een 8.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  sokratikos 29.01.16 21:20

Ik doe mee met de positivo´s op het eind. Het is voor mij, net als voor Jan1966, een guilty pleasure. En ben het ook met Timmus eens. En daarbij geldt ivm de clip dat Kylie in de voetsporen treedt van Marilyn en Madonna: sex sells. Het is haar hoogtepunt. 8.5 wordt 9

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10274
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: