Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Mei 2024
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 23:58 van Ries

» De Beste Albums ooit met Ries
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 23:39 van Kaj

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 19:09 van Ries

» *RTH* Pixies – Alec Eiffel
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:54 van sowhat

» *RTH* Sandra – Maria Magdalena
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:53 van sowhat

» *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:51 van sowhat

» *RTH* D:Ream – Things can only get better
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:50 van sowhat

» *RTH* Def Rhymz - Doekoe
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:49 van sowhat

» *RTH* Paul McCartney & Wings - Bluebird
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:47 van sowhat

» *RTH* Cracker - Low
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:44 van sowhat

» *RTH* Reparata & the Delrons – Captain of your ship
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:40 van sowhat

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 13:38 van sowhat

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 12:32 van Timmus

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 12:13 van Frodo

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 12:03 van Frodo

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 11:57 van Frodo

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 11:53 van Frodo

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 11:49 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Justin Bieber - What do you mean EmptyGisteren om 9:13 van Timmus

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty11.05.24 19:50 van Timmus


*RTH* Justin Bieber - What do you mean

+10
Mirrr
Joostvdaa
Dave Evans
Chevy
Mauricedegier
Jan...
Frodo
arjanh
sowhat
Timmus
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "What do you mean"?

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap17%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap22%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 22% 
[ 4 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap11%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap17%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap6%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap6%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap11%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap6%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap6%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_lcap0%*RTH* Justin Bieber - What do you mean Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 18
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Timmus 19.12.15 16:10

[17-12-2015]

De nummer #34 van de "Song Van Het Jaar"-lijst van 3voor12 en de nummer #1229 van de Radio 2 Top 2000.
Voor het eerst staat de in 2007 ontdekte Canadese Bieber in RTH.

Baby was vijf jaar geleden het eerste hitfeit voor de toen 16-jarige tienerster. Inmiddels heeft hij met deze RTH en Sorry de eerste plaats gehaald van de Nederlandse Top 40.




Laatst aangepast door Timmus op 22.12.15 14:47; in totaal 1 keer bewerkt
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  sowhat 19.12.15 17:32

Slechter dan The Twist is dit niet, maar ook hier is een 2 het hoogst haalbare

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18710
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  arjanh 19.12.15 21:09

Als hij met dit soort nummers begonnen was dan was hij waarschijnlijk gewoon de zoveelste die het met danceachtige pop probeert... en nooit zo groot geworden bij de kleine meisjes.
Dit nummers is dan ook gewoon helemaal niks. Een 1.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Frodo 19.12.15 22:53

Ken maar weinig van hem, maar dit is waardeloos.

1
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7278
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Jan... 19.12.15 23:49

Ja, dit was te verwachten die 1-en 2-en. Ik vind dat deze jongen zich prima ontwikkelt na zn teenerbop-periode, op gegeven moment sloeg het wat door met te oversture breaks, maar dit is gewoon leuke popmuziek. En verreweg het leukste wat op dit moment wordt gemaakt en een verademing in vergelijking met dat gebler van tante Adele. Ik geef hier een acht voor en hoop dat er meer mensen zijn die het objectief kunnen beoordelen.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Mauricedegier 19.12.15 23:56

Het irriteert niet echt, maar het is ook niet bepaald een hoogvlieger. Ik vind het wel apart dat, nu nog steeds, 3 nummers van dhr Bieber in de top 10 staan van de top 40. Waarvan de eerste 2 op 1 en 2.......

De samenwerking met Skrillex (Jack Ü - Where are you now) kan me nog het meest bekoren.

Dit komt niet verder dan een schappelijke 5.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6495
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Frodo 19.12.15 23:57

jan1966 schreef:Ik geef hier een acht voor en hoop dat er meer mensen zijn die het objectief kunnen beoordelen.

Die zijn er; kijk maar naar de bijdragen van sowhat, arjan en mij.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7278
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Chevy 20.12.15 0:01

jan1966 schreef:En verreweg het leukste wat op dit moment wordt gemaakt [...] Ik geef hier een acht voor
Dus hetgeen wat jij by far het beste vindt van muziek van nu krijgt slechts een 8? Suspect

Ik heb een 6 gegeven. Een aardig nummer, maar er wordt tegenwoordig zoveel betere muziek gemaakt die niet de aandacht krijgt die het verdient. Wel complimenten voor de manier waarop Justin Bieber goed bezig is zijn bakvissenimago te ontstijgen. Er zijn slechts weinigen die hier succesvol in slagen. O.a. Miley Cyrus en Ariane Grande zijn dit gelukt. De eerste wellicht niet op de manier die velen hier zullen toejuichen, maar toch. Wink
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Dave Evans 20.12.15 14:16

Dit is inderdaad wel het beste wat Bieber tot nu toe gedaan heeft. Maar als ik dit afzet tegen andere popmuziek blijft er niet meer dan een 3 over.

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Jan... 20.12.15 20:00

even wat dingen uitleggen:
@Frodo wat ik bedoelde met objectief beoordelen is wat Chevy goed omschreef: je hebt bij Bieber de neiging hem te vooroordelen vanwege zijn reputatie als tienerster (baby baby baby oohh) en zijn reputatie als roekeloos party-beest, maar met zijn huidige sound is hij goed bezig. De scherpe randjes zijn eraf (wat dat was irritante meuk) en hij kan uitgroeien tot de opvolger van Timberlake. Ik heb dat idd een beetje scherp gezet en dat was niet handig.

@Chevy ja, dit vind ik het beste en dat beoordeel ik met een acht. Een acht is rijkelijk hoog en eigenlijk kan ik geen nummers ontdekken die ik beter vind. Ik luister op mn werk met zn allen en daar staat Q aan, tja dan hoor je de bekende meuk de hele dag. En dat vind ik dit eruit springen. Verder kan ik geen nieuwe muziek ontdekken, je gaat ook niet meer uit of naar een festivalletje, het bekende boompje beestje verhaal. Ik ben pas wel naar twee coverbands geweest (LZ/ Doors), maar dit is niet vernieuwend uiteraard. Chevy, als jij mij een tip kan geven, dan kan ik dat waarderen en zal ik het zeker serieus nemen.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  arjanh 20.12.15 20:51

jan1966 schreef:even wat dingen uitleggen:
@Frodo wat ik bedoelde met objectief beoordelen is wat Chevy goed omschreef: je hebt bij Bieber de neiging hem te vooroordelen vanwege zijn reputatie als tienerster (baby baby baby oohh) en zijn reputatie als roekeloos party-beest, maar met zijn huidige sound is hij goed bezig. De scherpe randjes zijn eraf (wat dat was irritante meuk) en hij kan uitgroeien tot de opvolger van Timberlake. Ik heb dat idd een beetje scherp gezet en dat was niet handig.
Ik heb m'n best gedaan objectief te blijven, maar een 1 is een 1, ook zonder vooroordeel. Hij doet me met dit nummer meer denken aan een 2e rangs Justin Timberlake of Robin Thicke; en die twee zou ik ook rustig een 1 geven bij de meeste nummers. Om dan te denken 'ja maar het is bieber laat ik maar geen 1 doen want het is geen baby baby', nee, dat doe ik dus niet.

Oja, objectief tov de artiest dus, een cijfer geven is altijd subjectief natuurlijk maar dan wel voor het liedje Smile
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Gast 01.01.16 12:31



Het is niet mijn muziek en ook niet mijn type en dus krijg ik hier niet de bieberritus van, maar wel een hoge score op mijn irritatieladder en dat brengt mij niet veel verder dan een 2 voor dit product, overigens wel een mannetje met een zeer hoge zelfreflectie, kijk daarvoor maar eens naar "the Roast of Justin Bieber"en dat kon ik weer wel erg waarderen van deze meneer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Joostvdaa 01.01.16 15:08

Vooral de coupletten zijn echt waardeloos, maar ook als geheel vind ik het een vervelend en simpelweg saai nummer. Tel daarbij de plastic sound en zijn meisjesstem op en er blijft niet veel positiefs over. Een 2 derhalve.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Mirrr 02.01.16 16:12

OMG Shocked Shocked een 2
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12061
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Frodo 02.01.16 16:46

jan1966 schreef:even wat dingen uitleggen:
@Frodo wat ik bedoelde met objectief beoordelen is wat Chevy goed omschreef: je hebt bij Bieber de neiging hem te vooroordelen vanwege zijn reputatie als tienerster (baby baby baby oohh) en zijn reputatie als roekeloos party-beest, maar met zijn huidige sound is hij goed bezig. De scherpe randjes zijn eraf (wat dat was irritante meuk) en hij kan uitgroeien tot de opvolger van Timberlake. Ik heb dat idd een beetje scherp gezet en dat was niet handig.

@jan1966, ik snap je maar dan wil ik ook wat uitleggen:
Ik heb geen flauw idee van zijn reputatie als tienerster en roekeloos party-beest (en ik denk dat ik in onwetendheid wil blijven). Ik ken wel een paar liedjes van Timberlake, en dat kan ik zacht uitgedrukt niet echt waarderen. Verder probeer ik altijd de muziek te ranken en nooit reputaties, of wat anderen er van vinden, of een uiterlijk, of een videoclip. Kortom, ik vind de muziek van Bieber echt heel erg slecht.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7278
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Timmus 02.01.16 19:05

Lekker catchy nummer; goede productie - Bieber is zijn kindertijd duidelijk ontstegen. Niet voor het dagelijkse menu, maar in een vrijdagmiddagplaylist is dit prima.

Een 7.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Kaj 02.01.16 21:32

Ik vind dit echt een hartstikke tof nummer eigenlijk! Wel inmiddels al wat vaak gehoord, maar dat is m'n eigen schuld.. Een ruime 7 heb ik er wel voor over Smile
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3988
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  forzautregivo 03.01.16 18:22

Ik hoor best dat hij zich muzikaal heeft ontwikkeld en de bakvispop is ontgroeid, maar het blijft mijn muziek niet. Een 4

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5375
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Ries 03.01.16 19:03

What do you mean a 1????????????????

Nou net zoak t' zegge mien jong! Een 1
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7078
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  sokratikos 12.01.16 22:12

Ah, dus dit is nou Justin Bieber! Geloof het of niet, maar dit is de eerste keer dat ik een nummer van hem hoor wetende dat hij dit zingt. Misschien dat ik ooit ergens toevallig in de supermarkt ofzo iets uit zijn bakvis-periode heb opgevangen, maar niets dat mij is bijgebleven. Ik weet nu dus dat ik echt niets weet van Justin Bieber, niet van zijn gewonnen talentenjacht (toch?), niet van zijn beginperiode en niet van zijn ontwikkeling daarna. Als hutjes op de hei tegenwoordig wifi-ontvangst hebben, dan ben ik vast een grijzende bewoner van een wifi-loze grot onder die hei omdat ik dit laatste tieneridool heb gemist. Kan ik dan ´objectief´ oordelen? Dat denk ik toch van wel. De jongeman schudt zijn hoofd omdat hij de ballen snapt wat zijn geliefde jonge vrouw wil zeggen. Dat gebeurt elke generatie en is steeds weer een bron van inspiratie. Er wordt teruggegrepen op de oude-vertrouwde metronoom, en dan valt een dance-beat en -bas in waar een soort blikken panfluit doorheen fladdert. Zijn stem is niet vervelend edoch ook weinig bijzonders. Er is echt wel ergere post-tieneridoolpop gemaakt dan deze RTH, die het moet doen met een 4tje. "Gewoon doorgaan", zei Barry Stevens

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9959
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Justin Bieber - What do you mean Empty Re: *RTH* Justin Bieber - What do you mean

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum