Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» April 2024
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 23:21 van Ries

» Steunfonds 17: 28 april t/m 4 mei 2024
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 17:28 van arjanh

» *RTH* Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:26 van sowhat

» *RTH* Future Islands - Seasons (Waiting On You)
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:25 van sowhat

» *RTH* Peter Skellern - You're A Lady
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:23 van sowhat

» *RTH* Liza Minnelli - Losing My Mind
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:22 van sowhat

» *RTH* Emeli Sandé - Clown
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:20 van sowhat

» *RTH* Agua de Annique - Beautiful One
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:19 van sowhat

» *RTH* The Supremes - Someday We'll Be Together
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:16 van sowhat

» *RTH* Andy Kim – Baby I love you
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:15 van sowhat

» *RTH* Jimmy Helms – Gonna make you an offer you can't refuse
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:14 van sowhat

» *RTH* Studio killers – Ode tot the bouncer
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:13 van sowhat

» *RTH* Redbone – Come and get your love
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:12 van sowhat

» *RTH* Lowland Trio – Mijn naam is haas
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:09 van sowhat

» *RTH* Queen – Bicycle race
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 14:06 van sowhat

» *RTH* Break machine – Street dance
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 13:59 van sowhat

» *RTH* Linda de Mol - Beethoven
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street EmptyGisteren om 13:54 van sowhat

» Steunfonds 16: 21 t/m 27 april 2024
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty27.04.24 23:54 van arjanh

» Zat. 27 April: De Oranjelijst
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty27.04.24 22:56 van MrJohn

» *RTH* Puscifer - Conditions of My Parole
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty27.04.24 20:27 van Frodo


*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

+14
Timmus
Jan...
Laxus11
Ries
Mirrr
MrJohn
Dave Evans
Joostvdaa
Vleertje
Mauricedegier
Frodo
Chrisje
sowhat
sokratikos
18 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street" ?

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap4%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap4%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap4%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap4%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap4%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap4%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap13%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap22%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 22% 
[ 5 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap9%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_lcap30%*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Vote_rcap 30% 
[ 7 ]
 
Totaal aantal stemmen : 23
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  sokratikos 01.10.14 15:54

[30-09-2014]

Nick Cave and the Bad Seeds is een internationale rockband rond zanger en pianist Nick Cave.

De band ontstond in 1984 toen twee leden van de toen net ontbonden Australische band The Birthday Party, Nick Cave en Mick Harvey, gezelschap kregen van Blixa Bargeld uit Einstürzende Neubauten (gitaar), Hugo Race (gitaar) en Barry Adamson uit Magazine (bas, piano). In deze samenstelling namen zij hun debuutalbum From Her To Eternity op. Tijdens hun eerste Australische tournee speelde ook bassist Tracy Pew van The Birthday Party mee.

Sindsdien wijzigde de bezetting regelmatig. Na het verlaten van de band door Harvey in januari 2009, is Cave de enige constante in de groep. The good son uit 1990 laat een nieuwe koers horen: het maniakale is er een stuk af, er staan meer 'liedjes' op en Nick ontpopt zich meer en meer als een crooner, zonder de bezieling uit het oog te verliezen.

De band scheerde commercieel gezien hoge toppen met het album Murder Ballads uit 1996. Zoals de titel doet vermoeden is dit een album met liedjes over moord. De single Where the Wild Roses Grow (een duet van Cave met Kylie Minogue) werd een wereldwijde hit. Op het album werkte ook Anita Lane mee, de ex-vriendin van Cave.

Het daaropvolgende album The Boatman's Call uit 1997 is eveneens een groot artistiek en (naar Cave's standaarden) commercieel succes. Veel nummers op dit album staan in het teken van zijn op de klippen gelopen relatie met PJ Harvey.

In maart 2008 verscheen het nieuwste album: Dig, Lazarus, Dig!!!. Ter promotie van dit nieuwe album gaven Nick Cave and the Bad Seeds een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Net als het vorige album Abatoir Blues/The Lyre of Orpheus is ook deze cd geproduceerd door Nick Launay.

De band heeft door de jaren heen een fanatieke aanhang opgebouwd, vooral in Europa en Australië.

Nick Cave verwijst in zijn teksten soms naar de zwerftochten van Odysseus.


We ranken van Nick Cave & the Bad Seeds het nummer "Jubilee Street" van hun 15e album Push The Sky Away uit 2013.



videoclip (maar minus de laatste 2 minuten van de albumversie)



live


_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9946
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  sowhat 01.10.14 16:38

Prachtig gezongen. 8

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18680
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Chrisje 01.10.14 16:54

Ik vind het een heel mooi liedje... Een 8.

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3309
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 63
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Frodo 01.10.14 20:10

Voor mij is dit een nieuwe klassieker. Dus niet een liedje waar ik tijdelijk enthousiast over ben maar die na verloop van tijd weer wat wegzakt, maar een evergreen die ook over 10 of 20 jaar nog steeds met de besten mee kan.

Het allersterkste punt is de sfeer die neergezet wordt; die is fenomenaal en ongeëvenaard. Je voelt direct een soort quasi-afstandelijke onderkoeldheid die sterk in contrast staat met het verhaal: de moord op (of abortus van, niet helemaal duidelijk) een minderjarige prostituee in opdracht van een vooraanstaand persoon (politicus?) die haar bezwangerd heeft.

Toch voel je het onheil langzaam opkomen terwijl het verhaal zich ontvouwt. Zowel het volume als het tempo gaat licht maar subtiel omhoog en werkt onstopbaar toe naar een climax. Zowel de tekst, compositie, opbouw als videoclip zijn volledig in overeenstemming en van een betoverende schoonheid.

Een absolute 10 !
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7249
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Gast 01.10.14 20:39



Frodo rules inclusief de 10

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Mauricedegier 01.10.14 21:42

Frodo schreef:Voor mij is dit een nieuwe klassieker. Dus niet een liedje waar ik tijdelijk enthousiast over ben maar die na verloop van tijd weer wat wegzakt, maar een evergreen die ook over 10 of 20 jaar nog steeds met de besten mee kan.

Het allersterkste punt is de sfeer die neergezet wordt; die is fenomenaal en ongeëvenaard. Je voelt direct een soort quasi-afstandelijke onderkoeldheid die sterk in contrast staat met het verhaal: de moord op (of abortus van, niet helemaal duidelijk) een minderjarige prostituee in opdracht van een vooraanstaand persoon (politicus?) die haar bezwangerd heeft.

Toch voel je het onheil langzaam opkomen terwijl het verhaal zich ontvouwt. Zowel het volume als het tempo gaat licht maar subtiel omhoog en werkt onstopbaar toe naar een climax. Zowel de tekst, compositie, opbouw als videoclip zijn volledig in overeenstemming en van een betoverende schoonheid.

Een absolute 10 !

Kan hier slechts aan toevoegen dat het nummer voor mij bij elke draaibeurt nog beter wordt en dat is een heel goed teken. Ik geef er ook een naar boven afgeronde 10 voor.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6484
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Vleertje 02.10.14 1:49

Pauken tromgeroffel .........................

Natuurlijk een 10 wat denk je zelf het is Nick Fucking Cave.

Zou de 2 gever zich ook bekend willen maken. Geen probleem tussen smaakverschil maar een 2 vind ik een uitgesproken cijfer. Spreek je dan ook even uit.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Gast 02.10.14 9:41

Een 9 voor Cave. Prachtig nummer dit. Heb alleen de single met Kylie en de cd van The Bootman's Call.
Moet ik toch echt ook eens meer van gaan luisteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Joostvdaa 02.10.14 10:14

Inderdaad een mooi en sfeervol nummer, al ben ik niet zo lyrisch als mijn voorgangers. Wilde lang een 7 geven, maar de prachtige climax maakt dat ik op een 8 uitkom.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Dave Evans 02.10.14 16:43

Sorry beste muzikale vrienden, maar ik heb niet zoveel met Cave als jullie. Het zal volgende week vrijdag wel geen gebak voor mij worden Wink, maar zijn stem spreekt me niet echt aan en dit nummer vind ik te sloom en weinig pakkend. Omdat ik de kwaliteit wel hoor toch een 4!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25280
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Gast 02.10.14 17:20

Een 8 voor deze plaat, vanaf 2.17 "in eerste filmpje" dan begint ie echt, die sferische tonen zijn dan echt prachtig. Topper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Dave Evans 02.10.14 17:24

Ik denk dat jij een extra stuk gebak krijgt Marrk Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25280
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  MrJohn 02.10.14 18:38

Mooie melancholiek, zinderende spanning, die goed opgebouwd wordt. Enfin, het is min of meer allemaal al gezegd. Ik vind zijn stem juist zo goed, omdat je bij elk van zijn songs (of het nu de Bad Seeds betreft, Grinderman of andere combinaties) de daarbij passende toon, ritmiek en zeggingskracht voelt.

Volgend jaar mei gaat hij weer kennis maken met zijn numero uno Nederlandse fan Vleertje, nog 7 maandjes slapen en dan is het zover meis Smile

Oh ja, dit is een 10.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16661
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Mirrr 02.10.14 21:34

Ben Nick Cave net een beetje aan het ontdekken, deze krijgt in ieder geval een 7 van me Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12049
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Ries 03.10.14 8:30

Net als Rob ben ik geen uitgesproken Cave liefhebber maar deze mag er zijn. Vooral het prachtige minimale gitaarspel aan het begin is iets wat direct mijn aandacht pakt en in de rest van het nummer blijft die aandacht. Een 8 van mijn kant dus!


Laatst aangepast door Richie39 op 04.10.14 11:37; in totaal 1 keer bewerkt
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7038
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Vleertje 03.10.14 12:16

BLIJBLIJBLIJ Ik ga Cave weer live zien en wel op 17 mei 2015. Na een boel zenuwen gedoe bij ticketmaster met wachtrijen en een vastlopende Internet explorer drukte ik om kwart over tien op de betalingsbevestiging.

Rib uit mijn lijf maar wel rij tien dus fucking close.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Laxus11 03.10.14 15:44

Ik vind Nick Cave niet slecht maar zal niet een favoriet van me worden.

Dit is een prima nummer 7
Laxus11
Laxus11
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 137
Registratiedatum : 30-10-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : Someren

http://Musicmeter.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Gast 04.10.14 11:01

Vleertje schreef:BLIJBLIJBLIJ Ik ga Cave weer live zien en wel op 17 mei 2015. Na een boel zenuwen gedoe bij ticketmaster met wachtrijen en een vastlopende Internet explorer drukte ik om kwart over tien op de betalingsbevestiging.

Rib uit mijn lijf maar wel rij tien dus fucking close.


Feli Vleer !!! dat word dus een evening with Tenalady en vooral niet flauwvallen.......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Jan... 04.10.14 18:03

Zie Dave maar dan ben ik wat strenger, een 3. Met alle respect voor de smaak van de gemiddelde orinoco-er, maar ik vind het zo dood als een pier, geen reet aan dus. Vleer veel plezier!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Timmus 04.10.14 19:37

Kandidaat voor een hoge positie in de RTH Top 100 dan wel de V500 als ik het zo lees...

Ik ben wat gematigder; ik kan hier prima naar luisteren maar krijg geen "wat een geweldige plaat" of aanverwant gevoel. Ik houd het op een 7.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  forzautregivo 12.10.14 15:54

Gewoon heel errug goed. Niet goed genoeg voor een 10, niet slecht genoeg voor een 8. Dat maakt een 9 Very Happy

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5372
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  sokratikos 16.10.14 22:32

Zie bij Frodo - dit zou inderdaad wel eens tot een klassieker van Cave kunnen uitgroeien. Bij mij is het meteen aangeslagen en alleen maar verder gegroeid. En het live meemaken versneld dat groeiproces natuurlijk alleen maar, want wat was Cave overtuigend in HMH! Een dikke 10

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9946
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Kasper 17.10.14 11:28

Ik kan hier niet heel veel meer aan toevoegen. Het is gewoonweg een schitterende, haast bezwerende plaat. Kippenvel. 10!
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Kaj 17.10.14 13:38

Zou zomaar een Cave-klassieker kunnen worden, maar zoals bekend staat hij niet in mijn rijtje favoriete artiesten. Niettemin een prima nummer, dat ik zonder problemen uit zit. In ieder geval een stuk fijner dan Into My Arms, om maar eens een andere Cave-classic te noemen. Anderzijds hoor ik toch nog altijd veel liever Ship Song... Eigenlijk heb ik over dit nummer geen hele uitgesproken mening, de opbouw is prima maar het nummer glijdt desondanks redelijk onopgemerkt voorbij voor m'n gevoel. Ik word er niet echt door gegrepen. Dan kom ik dus uit op een 6.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Miennnn 23.10.14 11:37

Dit is niet aan mij besteed, gauw verder met de volgende!
Oja en die 1 is van mij!
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street Empty Re: *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Jubilee street

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum