Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Introquiz Mei staat klaar
*RTH* Foo Fighters - Everlong EmptyVandaag om 11:31 van Mies

» Mei 2024
*RTH* Foo Fighters - Everlong EmptyGisteren om 23:42 van Marsha

» Marsha’s jukebox (6 mei)
*RTH* Foo Fighters - Everlong EmptyGisteren om 23:40 van Marsha

» Steunfonds 18: 5 t/m 11 mei 2024
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty05.05.24 19:19 van MrJohn

» Steunfonds 17: 28 april t/m 4 mei 2024
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 17:52 van forzautregivo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 17:51 van sowhat

» 4 mei: Dave is on the road again
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 17:35 van Dave Evans

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:46 van sowhat

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:44 van sowhat

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:43 van sowhat

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:42 van sowhat

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:40 van sowhat

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:39 van sowhat

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:33 van sowhat

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty04.05.24 12:29 van sowhat

» Vr. 3 mei : De weekendstart.
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty03.05.24 10:30 van Roche

» Di. 2 mei : herhaling Proff 50.
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty02.05.24 17:51 van Roche

» Wo 01-05 Sokra zaagt door
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty02.05.24 15:24 van sokratikos

» Di. 30 april : Grabbelton.
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty30.04.24 18:01 van Roche

» April 2024
*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty30.04.24 0:08 van Marsha


*RTH* Foo Fighters - Everlong

+12
Grafmat
sokratikos
Timmus
Mirrr
Led-Zep
Jan...
Ries
Joostvdaa
sowhat
Frodo
MrJohn
Dave Evans
16 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Everlong'

*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap0%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap5%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap0%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap0%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap0%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap0%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap27%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 27% 
[ 6 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap23%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 23% 
[ 5 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap18%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 18% 
[ 4 ]
*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_lcap27%*RTH* Foo Fighters - Everlong Vote_rcap 27% 
[ 6 ]
 
Totaal aantal stemmen : 22
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Dave Evans 09.09.14 21:09

[17-09-2014]
That song’s about a girl that I’d fallen in love with and it was basically about being connected to someone so much, that not only do you love them physically and spiritually, but when you sing along with them you harmonise perfectly.

Een van de meest geliefde nummers van de Amerikaanse band, van het album The Colour And The Shape, uit 1997. Volgens sommigen zou het gaan over de moeizame omgang tussen zanger (toen drummer) Dave Grohl & zanger Kurt Cobain, ten tijde van Nirvana, de band waar ze beiden deel van uitmaakten. De surrealistische videoclip, geregisseerd door Michel Gondry is een klassieker, en ode aan de horrorfilm Evil Dead.




Everlong werd wel uitgebracht op single in Nederland, maar haalde tip- noch hitparade. Everlong is een typisch Foo Fighters-nummer met een stuwende gitaar, pakkende brug en refrein dat helemaal los gaat. Dave Grohl zingt laag tijdens de coupletten, in het refrein schakelt hij een octaafje omhoog.

Het verhaal achter 'Everlong'


De Foo Fighters werden gevormd nadat Nirvana uiteen viel door het overlijden van Kurt Cobain. Dave Grohl bracht in 1995 onder de naam Foo Fighters een gelijknamig album uit, een verzameling nummers die hij bijeen schreef in zijn Nirvana-periode. Dave speelde alle bas-, gitaar- en drumpartijen zelf in voor wat hij aanvankelijk als een demo beschouwde. In de daarop volgende maanden formeerde hij een band: bassist Nate Mendel, drummer William Goldsmith (beiden ex-Sunny Day Real Estate) en gitarist Pat Smear (ex-Germ, die Nirvana van een versterkend gitaargeluid voorzag tijdens de In Utero-tournee) gaven de Foo Fighters een gezicht.

Het tweede niet meer naar grunge neigende album The Colour and the Shape zag in 1997 het levenslicht. Na de opnames van het album werd in Los Angelos bijna alles nog een keer opgenomen zonder drummer Goldsmith. Grohl was niet tevreden met de drumpartijen van Goldsmith en nam deze ook opnieuw op, dit tot onvrede van William Goldsmith die niet veel later de band verliet. Toen Grohl Taylor Hawkins opbelde om te vragen of hij nog een geschikte drummer wist bood hij, tot verbazing van Grohl zichzelf aan. Hawkins verdiende al eerder zijn sporen bij Alanis Morissette. Voordat het tweede album, met de singles Monkey Wrench, My Hero en Everlong werd uitgebracht maakte Hawkins zijn debuut. Pat Smear deelde de groep mee dat hij uitgeput was en de groep wilde verlaten. Hij werd vervangen door Franz Stahl die eerder samen met Grohl in de band Scream zat.


live@Wembley


In 1998 ging de band naar Grohl's thuisstaat Virginia (staat) om nummers voor het derde album te schrijven. Grohl en Stahl waren niet in staat om samen te werken en Grohl had het gevoel dat de drie bandleden een bepaalde richting op gingen maar Stahl niet, Stahl werd ontslagen. Kort daarna belde Mendel Dave op om te zeggen dat hij de uit de band stapte om weer muziek te maken met Sunny Day Real Estate, de volgende dag kwam hij hier weer op terug. De resterende drie bandleden namen in de opvolgende maanden het album There Is Nothing Left to Lose op. Na de opnames gingen ze op zoek naar een nieuwe gitarist. Christ Shiflett werd geschikt bevonden; hij is ook gitarist bij Me First and the Gimme Gimmes en in de jaren negentig zat hij bij No Use For A Name. Hij was eerst tour-gitarist maar hoorde nog voor het vierde album volledig bij de band. Op het derde album staan de hits Learn to Fly, Aurora en Breakout. De laatste verscheen ook op de soundtrack van de film Me, Myself & Irene.

live@Dublin 2002


_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  MrJohn 09.09.14 22:34

Heerlijke stampende klassieker van de Foo's, maakt mijn avond helemaal goed Very Happy Deze ontbrak nooit in de tijd dat ik nog lijstjes maakte.

Een 9.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Frodo 09.09.14 22:36

Eindelijk weer een lekker nummer in RTH. n natuurlijk hebben de Foo Fighters nog betere gemaakt maar ook deze is goed genoeg voor een 9.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7250
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  sowhat 09.09.14 22:51

Vaak kom ik bij Foo Fighters niet verder dan: veel energie maar dat is het wel. Maar dit nummer is gewoon wel leuk. 7

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Joostvdaa 10.09.14 8:54

Lekker energieke rockplaat maar geen buitencategorie, een 7.


Laatst aangepast door Joostvdaa op 10.09.14 13:22; in totaal 1 keer bewerkt
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Ries 10.09.14 10:31

Dampend energiek en bovenal gewoon ijzersterk nummer, een 8!
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7041
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Jan... 10.09.14 20:32

vreeeeselijk die foo fighters met dat monotone gedram en die lullige video°clips. Ik vind Grohl een leuke gozert, ik heb zo vreselijk genoten van dat optreden met Paul Mc Cartney in die studio en Nirvana blijft een geweldige band waar ik altijd naar kan luisteren. Maar de Foo vechtertjes, nee, daar kan ik niet naar luisteren.

2
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Led-Zep 10.09.14 21:14

Joostvdaa schreef:Lekker energieke rockplaat maar geen buitencategorie, een 7.

Niets aan toe te voegen.
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Mirrr 17.09.14 13:57

Led-Zep schreef:
Joostvdaa schreef:Lekker energieke rockplaat maar geen buitencategorie, een 7.

Niets aan toe te voegen.


Sluit me hierbij aan Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12053
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Gast 18.09.14 8:37



In tegenstelling tot dat stompzinnige miezerige gedreutel en meer dan afgrijselijke stemgeluid van dat ver over de top geslingerde zogenaamd baanbrekende bandje Nirvadinges kan ik weer wel uitstekend uit de voeten met deze Foo boys en ook dit nummer is gewoon lekker en een 8 waard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Timmus 20.09.14 19:28

Nirvana blijft buitencategorie en dat zal Foo Fighters nooit worden. Maar hierin hoor je natuurlijk wel kwaliteit én het is een erg energiek, dus een dikke 8 is zeker op zijn plaats.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  sokratikos 23.09.14 14:12

Mirrr schreef:
Led-Zep schreef:
Joostvdaa schreef:Lekker energieke rockplaat maar geen buitencategorie, een 7.
Niets aan toe te voegen.
Sluit me hierbij aan Very Happy
De maximum haalbare 7 voor nummers van de Foo Fighters.

Prima kerel, die David Grohl, denk ik net als Jan1966, maar hij kan gewoon niet zo lekker schreeuwen - als Kurt kon

Timmus schreef:Nirvana blijft buitencategorie en dat zal Foo Fighters nooit worden.

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9953
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Grafmat 24.09.14 0:14

Hier kan ik maar 1 cijfer voor geven: 10.

En mensen die Nirvana en Foo Fighters maar met mekaar blijven vergelijken, tja... Die bands zijn echt totaal verschillend. Dat de drummer van de ene band in de andere gitaar speelt en zingt is bij wijze van spreken toeval. Dus ik onthoud me daar maar van commentaar.


_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4296
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Timmus 24.09.14 6:43

Grafmat schreef:

En mensen die Nirvana en Foo Fighters maar met mekaar blijven vergelijken, tja... Die bands zijn echt totaal verschillend.


Een vergelijking is niks meer en niks minder dan het naast elkaar stellen van twee of meer zaken en overeenkomsten en verschillen te benoemen.
Dus wanneer ik Nirvana en Foo Fighters met elkaar vergelijk, betekent dat allerminst automatisch dat ik vind dat de bands op elkaar lijken.

Grafmat schreef:

Die bands zijn echt totaal verschillend.


Ook dit is dus een vergelijking.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Kaj 24.09.14 9:41

Ik heb ook weinig met de Foo Fighters. Een paar aardige nummers, en een hoop waar ik op z'n zachtst gezegd echt niet blij van word. En deze, hun enige echte klassieker: een dikke 9 voor Everlong!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Jorg 24.09.14 9:47

Ik vind de Foo Fighters eigenlijk met de jaren steeds beter worden. Everlong, Pretender en Learn to Fly, hun klassiekers, staan steevast in mn top 1000. Daarnaast vind ik Dave Grohl gewoon heel erg cool. Everlong is lekker uptempo. prima plaat voor op de fiets! Een 8.

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3073
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Grafmat 24.09.14 21:44

Timmus schreef:
Grafmat schreef:

En mensen die Nirvana en Foo Fighters maar met mekaar blijven vergelijken, tja... Die bands zijn echt totaal verschillend.


Een vergelijking is niks meer en niks minder dan het naast elkaar stellen van twee of meer zaken en overeenkomsten en verschillen te benoemen.
Dus wanneer ik Nirvana en Foo Fighters met elkaar vergelijk, betekent dat allerminst automatisch dat ik vind dat de bands op elkaar lijken.

Grafmat schreef:

Die bands zijn echt totaal verschillend.


Ook dit is dus een vergelijking.

Je hebt gelijk in de zin dat een vergelijking niet over overeenkomsten hoeft te gaan, maar het telkens tegenover mekaar plaatsen van onvergelijkbare grootheden... Waarom zou je dat doen? Als dit nou de eerste keer was, zou je me niet horen, maar het gebeurt keer op keer op keer op keer, en het wordt zo'n zinloze en voorspelbare exercitie...
Ik kan bij elke RTH wel gaan zeggen: Ik vind 'Knights of Cydonia' toch veel beter dan deze. En als ik er vervolgens op wordt aangesproken gewoonweg zeggen: Dit is toch Ranking the hits? Dus ik rank deze even naast mijn favoriete single aller tijden... Ja, het zal voor mij wel waar zijn, maar het is vermoeiend, voorspelbaar en zinloos. Dit is wat mij betreft net zoiets: Dave Grohl was drummer van Nirvana en speelt ook in deze band, dus ga ik ze keer op keer op dezelfde wijze en met dezelfde uitkomst vergelijken. Ook als je vindt dat Foo Fighters béter zijn is dat zinloos.

En vervolgens die laatste vergelijking van mij er zo neerzetten en bewust de context negeren/weglaten waarin ik het zeg... OK, je hebt gelijk: dat is ook een vergelijking. En nu...?

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4296
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Jan... 22.10.14 12:28

Mien, je moet de Foo Fighters nog doen. Even opschieten graag...
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Miennnn 22.10.14 13:21

Jaja Jan Very Happy
Komt helemaal goed!
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Chrisje 22.10.14 13:37

Het pakt mij totaal niet... Dave Grohl, aardige gozer, maar meer ook niet. Ik vond die docu wel leuk dat ie naar die oude studio's op zoek ging, maar verder, wat moet ik met die gast? Ik vind deze muziek niet om aan te horen. Te serieus, te weinig plezier, te veel sterallures, te weinig Bam-Bam, te veel Fred, te weinig Barney, te veel WILMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Ik geef een miserabele 2.

Maar om de een of andere reden mag ik niet stemmen... Misschien had ik al een keer gestemd in een andere mindset, wieweet?

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3314
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 63
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Miennnn 22.10.14 14:58

Ik kan ook niet meer stemmen!
Ik weet dat ik behoorlijk achter liep met RTH. Wou het deze week helemaal bij werken. Peter is na 2 halve week zware bronchitis vanmorgen weer aan het werk gegaan. Zelf heb ik 3 weken nodig gehad om te herstellen van een zware verkoudheid en bijholteontsteking.

Wat d8 jij Sokra? of wie het ook mag zijn? Misschien geeft Miennnn wel een 1, dus gauw dicht timmeren Very Happy


Laatst aangepast door Miennnn op 22.10.14 15:02; in totaal 1 keer bewerkt
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Dave Evans 22.10.14 15:01

Als je naar het eerste bericht had gekeken Miennn.............. Wink Dan wist je dat deze door mij is geplaatst! Nee we spijkeren niets dicht, maar RTH's staan altijd 1 maand open Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Jan... 22.10.14 19:45

Papa Jan vind dat er een uitzondering gemaakt mag worden voor de cijfers van Mien en Chrisje. Ze zijn de tijd een beetje vergeten en moeten toch in de gelegenheid gesteld worden hun mening over dit te mogen ventileren. Dus Dave, aub gooi die tunnel even op voor deze stumperds, het is toch een beetje feest deze week, zo vaak wordt er nou niet bepaald een kind geboren in deze groep (wel kleinkind), dus ik citeer Ronald Reagan: MR EVANS, OPEN THIS GATE
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  MrJohn 22.10.14 20:08

Valt de hoge score voor de Foo Fighters je tegen Jan. Zeg dat dan gewoon Razz
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Jan... 22.10.14 20:10

Ik vind het sneu dat mensen niet meer kunnen stemmen, John. Do I have to say more???
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Foo Fighters - Everlong Empty Re: *RTH* Foo Fighters - Everlong

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum