Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Introquiz Mei staat klaar
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee EmptyVandaag om 0:52 van Marsha

» Mei 2024
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee EmptyGisteren om 23:42 van Marsha

» Marsha’s jukebox (6 mei)
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee EmptyGisteren om 23:40 van Marsha

» Steunfonds 18: 5 t/m 11 mei 2024
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty05.05.24 19:19 van MrJohn

» Steunfonds 17: 28 april t/m 4 mei 2024
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 17:52 van forzautregivo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 17:51 van sowhat

» 4 mei: Dave is on the road again
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 17:35 van Dave Evans

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:46 van sowhat

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:44 van sowhat

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:43 van sowhat

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:42 van sowhat

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:40 van sowhat

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:39 van sowhat

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:33 van sowhat

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty04.05.24 12:29 van sowhat

» Vr. 3 mei : De weekendstart.
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty03.05.24 10:30 van Roche

» Di. 2 mei : herhaling Proff 50.
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty02.05.24 17:51 van Roche

» Wo 01-05 Sokra zaagt door
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty02.05.24 15:24 van sokratikos

» Di. 30 april : Grabbelton.
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty30.04.24 18:01 van Roche

» April 2024
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty30.04.24 0:08 van Marsha


*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

+8
Timmus
Led-Zep
Joostvdaa
PPProfessor
Mirrr
sowhat
Frodo
Dave Evans
12 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'I am the beat'

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap0%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap9%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap9%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap0%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap27%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 27% 
[ 3 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap9%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap27%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 27% 
[ 3 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap9%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap9%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_lcap0%*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 11
 
 
Enquête gesloten

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Dave Evans 29.11.13 17:52

[29-11-2013]

We doen weer een greep uit het hitarchief!



The Look are a UK pop band, who had a number six hit single in the UK Singles Chart in 1981, with "I Am The Beat".[

They started out as a progressive rock band called The Kreed. The original foursome from Ely, Cambridgeshire moved to London and changed their name to The Look, which was a reference to the British 1960s model, Jean Shrimpton. Their lead singer and frontman was Johnny Whetstone (born c. 1955). After the minor follow-up hit, "Feeding Time" (No. 50, 1981), their third single "Tonight" (1956 song) failed to reach the charts. The singles, and self-titled album, were released on the MCA Records label. The group subsequently moved from MCA to the small Towerbell Records indie label.[3] When that label closed shop in 1983, The Look folded as well.

They returned after a long absence in April 2005 with a new album, entitled Pop Yowlin', on Angel Air Records.[3] It received a warm critical reception, including 4.0/5 stars from Allmusic.

Gus Goad appeared on Never Mind the Buzzcocks in 2006 in the Identity Parade.

They have their first live show in seven years at The Water Rats in London on 26th March 2013, organised by GM Records Presents


[youtube]<br />https://www.youtube.com/watch?v=fCofJww-hGE[/youtube]


Laatst aangepast door Dave Evans op 09.12.13 17:02; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Frodo 30.11.13 20:12

Pretentieloos maar zeer leuk plaatje waarbij poprock samengaat met motownritme. Jeugdsentiment natuurlijk. Maar het klinkt nog steeds heel erg vrolijk. Een 8. Met daarbij de kanttekening dat dit cijfer zou gaan zakken als ik het vaker dan één keer per jaar hoor.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7250
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  sowhat 30.11.13 20:30

Als Frodo, maar een punt lager.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Mirrr 01.12.13 22:02

Graapig plaatje maar verder niks bijzonders, een 6...
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12053
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  PPProfessor 01.12.13 22:37

Zit een beetje tussen Mud en Billy Joel in, met Racey-kenmerken. Dan wordt het helaas toch een 5.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Joostvdaa 02.12.13 13:27

Om er maar weer eens een klassieker tegenaan te gooien: wel aardig. Een kleine 7.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Gast 02.12.13 13:47

Kan nou niet bepaald zeggen dat dit nou een "gouden greep" is, ik zal niet zeggen dat het horen hiervan je meteen aan de Rennies brengt wegens opspelende maag en andere zuren, maar een uitgekauwd stuk maple leaf is dit dan weer wel, een 3 voor de niet noemenswaardige moeite om dit gedrocht op de plaat te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Led-Zep 02.12.13 20:23

Niet erg bijzonder

Een 5je
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Timmus 05.12.13 18:50

Niks bijzonders; het tempo zit er aardig in dus vervelend is het ook niet, net geen voldoende, een 5.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Jan... 08.12.13 23:14

jawel, ik ben een week op vakantie in Gambia en er wordt een nummer gepost dat we al eens hebben gehad. Op een of andere manier is dat een tik van me. Kijk maar naar het jaarklassement van 2010, gemiddelde 5,14.

Slotje!!!!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  MrJohn 09.12.13 0:31

Jan onze engelbewaarder ? Het moet niet gekker worden Razz 

Leuke vakantie gehad trouwens Jan ?


MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  sokratikos 09.12.13 14:04

Jan heeft wel gelijk, deze RTH is al geweest op 27-11-2010

jan1966 schreef:Goh, jeugd sentiment dat compleet verloren is gegaan. Ik kon het nog. Het is nog steeds erg catchy en al stelt het niet zoveel voor geef ik toch een 7

sowhat schreef:Wel gezellig, niet meer dan dat: 6.

Journeyman schreef:Hoor ver weg iets van the Jam en iets van Heer Weller in dit gebeuren, helaas missen deze heren van the Look werkelijk alles wat voornoemde artiesten zo groot maakt en maakte namelijk echte kwaliteit, ik onderbreek mijn maaltijd even om dit vrij vlakke gedoe met een 3 als toetje te larderen.

Paul schreef:Doet me niks, geen jeugdsentiment, ken het niet eens, kan er niet voor warmlopen. Een 3.

Markderaver schreef:Fijn fijn fijn, staat ook in mijn lijst!
een 8 voor dit `vergeetmenietje`...

Frodo schreef:Leuk liedje & jeugdsentiment.

Een 6.

EricNJ schreef:Leuk om dit nummer weer eens te horen. Een 7. Ik heb het singeltje, maar die heb ik sinds 1981 vast niet meer gedraaid. Mijn platenspeler slaat automatisch af, dus die truc wordt niks bij mij.

Timmus schreef:Nou, na twee minuten heb ik hier wel weer genoeg van, dus doe maar zo'n platenspeler die ErickNJ ook heeft. Vind dit "het ene oor in, andere oor uit"-muziek die ik een 5 geef.

https://wallofsound.actieforum.com/t2864-rth-the-look-i-am-the-beat?highlight=the+beat


Een klein 6je (om des keizer´s baard)


Laatst aangepast door sokratikos op 09.12.13 14:13; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9953
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 52
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Ries 09.12.13 14:07

Vorige keer dan niet gestemd dus nu maar mijn onvoldoende uitdelen voor dit slappe gedoe, een 4
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7041
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Dave Evans 09.12.13 17:01

Heel goed Jan, dat jij scherp blijft Smile Ik had hem wel ingevoerd in de zoekmachine en die gaf aan dat hij nog niet geweest was. Maar mis dus! Ik gooi het slotje erop en zet voor deze datum een nieuwe erin!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee Empty Re: *RTH* The Look - I am the beat [telt niet mee

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum