Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 23:08 van Frodo

» Mei 2024
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 23:06 van Timmus

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 23:01 van Frodo

» *RTH* Alcazar - Crying at the Discoteque
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:57 van Frodo

» *RTH* Gerard Joling – Maak me gek
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:55 van Frodo

» *RTH* Buggles – Living in the plastic age
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:54 van Frodo

» *RTH* Leon de Graaff – Pittsburg in the rain
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:52 van Frodo

» *RTH* André Hazes – Een beetje verliefd
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:49 van Frodo

» *RTH* Klaus Nomi – Total eclips (live)
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:42 van Frodo

» *RTH* Pink - Funhouse
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:39 van Frodo

» *RTH* Lowland Trio – Mijn naam is haas
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:35 van Frodo

» *RTH* Queen – Bicycle race
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:34 van Frodo

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:29 van Frodo

» *RTH* Twista – Slow jamz (featuring Kanye West & Jamie Foxx)
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:28 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:26 van Frodo

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:23 van Kaj

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:17 van Frodo

» *RTH* Break machine – Street dance
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  EmptyGisteren om 22:10 van Frodo


*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

+10
Joostvdaa
Vleertje
Mirrr
Dutchzaphod
MrJohn
Grafmat
Jan...
Frodo
sowhat
Dave Evans
14 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'The lightning strike'

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap0%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap11%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap6%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap0%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap0%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap22%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 22% 
[ 4 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap17%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap11%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap22%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 22% 
[ 4 ]
*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_lcap11%*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 18
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Dave Evans 23.09.12 18:45

[23-09-2012]
The Lightning Strike Part I - III

Plaat die uit 3 gedeelten bestaat: Part 1 - What If This Storm Ends?, Part 2 - The Sunlight Through the Flags, and Part 3 - Daybreak.



https://www.youtube.com/watch?v=0NNFOcPGXX4&feature=related

Snow Patrol is een Noord Iers/Schotse alternatieve-rockband, bestaande uit voorman Gary Lightbody (zanger, songwriter en gitarist), Scot Paul Wilson (bassist en achtergrondzang), Nathan Connolly (gitaar en achtergrondzang), Tom Simpson (toetsenist) en Jonny Quinn (drummer).

Oorspronkelijk opgezet in Dundee, werkt de band nu vanuit Glasgow. De eerste drie albums, de ep Starfighter Pilot en de studioalbums Songs for Polarbears en When It's All Over We Still Have to Clear Up waren commercieel niet succesvol en werden uitgebracht door de independent platenlabels Electric Honey en Jeepster. De albums waren in het indiegenre te plaatsen. Toen de band naar het majorlabel Fiction onder Interscope verhuisde, bracht het in 2003 het album Final Straw uit, dat met de viervoudige platinastatus werd bekroond, ondersteund door de single Run dat de vijfde positie in de Britse UK Singles Chart behaalde. Door het in 2006 uitgebrachte Eyes Open, waarop de band meer richting de alternative en de powerpop ging, brak de band definitief door. Singles als Chasing Cars en Shut Your Eyes behaalden hoge posities en bivakkeerden lange tijd in de hitlijsten, net als het album. Na jarenlange toeren besloot de band tot een pauze, maar toch bracht het in de herfst van 2008 het vijfde album A Hundred Million Suns uit met Take Back the City als leadsingle. Hiervan werd de tweede single Crack the Shutters een hit in de Nederlandse Top 40. In november 2009 werd het compilatiealbum Up to Now uitgebracht, met het door techno-beïnvloede Just Say Yes, waarmee de band met de eerste positie haar piek in Nederland bereikte. In november 2011 kwam het zesde album Fallen Empires uit.



Live@Pinkpop [Part 1]

https://www.youtube.com/watch?v=Ebf3BfgILKM

The Lightning Strike is een nummer van de alternatieve rockgroep Snow Patrol. Het staat als elfde en laatste nummer op het vijfde studioalbum A Hundred Million Suns, dat in oktober 2008 werd uitgebracht. De songtekst is geschreven door leadzanger Gary Lightbody en de instrumentatie is door de volledige band in elkaar gezet. Het nummer bestaat uit drie delen, die samen zestien minuten en achttien seconden klokken. Het nummer is daarmee het langste nummer dat de band ooit maakte

Lightbody vertelde in een interview met The Daily Telegraph dat het nummer werd gemaakt nadat hij terecht kwam in een hevige storm op een avond in Glasgow. "Ik was best bang, een windkracht van 241 kilometers per uur, bomen die neervielen. Maar toen we buiten het huis kwamen, was het ook best beangstigend. Er was een huilende wind maar het voelde als een stilte, alsof onze zintuigen te overweldigd waren om alles wat rondom ons gebeurde waar te nemen. Dus ontstond de opname uit dat gevoel, dat twee mensen een beschermend schild om zich heen hebben. Ik zeg niet dat er geen duisternis is, maar het ontstaat meer uit factoren van buitenaf dan van binnen. Misschien barsten beangstigende dingen ook op een of andere manier van schoonheid. De wereld kan erg verrassend zijn.

In augustus 2008 sprak de zanger over het nummer nadat de tracklist van het album geplaatst was op de officiële website van de band. Hij zei dat het laatste nummer een duur van zestien minuten had en het langste door de band gemaakte nummer is. In een interview met RTÉ, ging hij verder en verklaarde dat het nummer uit drie delen bestond, maar zo goed samen pasten dat de band voelde dat ze op één plek hoorden. Tegen The Sun zei hij opnieuw dat het om drie aparte nummers ging en het onmogelijk om een groot nummer kon gaan omdat hij daartoe vanwege zijn concentratievermogen niet in staat was. Elk nummer leek het ander beter te verklaren en omdat zij ook rond dezelfde tijd waren geschreven, vond de band het beter om het in een groot geheel te plaatsten. Bovendien was het een ongebruikelijke manier om de nummers te presenteren.

The Lightning Strike bestaat uit drie nummers: What If This Storm Ends?, The Sunlight Through the Flags en Daybreak. De eerste deel is opgenomen in de Olympic Studios in Londen en bevat een brasskoor. Het tweede gedeelte is aan de westkust van Ierland in elkaar gezet. De finale is opgenomen in de Hasta Tonstudios in Berlijn, waar onder andere David Bowie's "Heroes" en U2's Achtung Baby zijn opgenomen. Lightbody zei over Daybreak dat de locatie een serieus invloed heeft gehad op het nummer. "Daybreak heeft die hypnotiserende Krautrockgevoel en heroïsche gitaren die over de top gaan" en voelde als een goed eind van het album.

Producer Jacknife Lee kwam met het idee om op te nemen in de Hansa Studios. De band wilde het nummer per se als afsluiter van het album, waardoor ze een gevoel creëren waarbij de luisteraar zich afvraagt wat er op volgt en meer wil. Het nummer groeide doordat de band zich zelf muzikaal probeerde te ontwikkelen. Gitarist Nathan Connolly zei dat het nummer zal groeien als men het steeds vaker luistert

The Lightning Strike bevat een uitgebreide live-uitvoering, waarbij de band het nummer voor een groot projectiescherm speelt, waarop een speciaal gemaakte video gelijktijdig wordt afgespeeld. Het idee voor de video werd bedacht door Gary Lightbody. Snow Patrol's videoregisseur Blue Leach werkte samen met productiebedrijf Atticus Finch bij het creëren van de video. Het achterliggende idee kwam tevens van Lightbody. Hij wilde de wereld vertegenwoordigen als origami. Dit concept is bij het gehele album aanwezig. Zowel de albumcover als de singlecovers bestaan uit uit origami gevouwen sterren. Finch vroeg Undabo Studios medewerking bij "het helpen ontwikkelen van een origamistijl van modelleren en texturiseren". Het thema van de video's maakt gebruik van een kleurrijke visuele taal, de geboorte en de ontwikkeling van een ster, een spiraalvormige Melkweg en zijn miljoenen onderdelen die soepel in elkaar overvloeien. De vorming van de ruimte, vogels, geanimeerde raketten, satellieten, vissen, paradijzen, oceanen, boten, steden, landschappen, regenbogen, auto's en planeten en nog vele andere visuele indrukkenworden worden weergeven en ook is er een 'CGI-origami', waar de bandleden zelf optreden in origamifiguren.

De video werd gemaakt met behulp van Autodesk Softimage en was ongeveer drie maanden in de maak. Het bestaat uit 24.000 frames van animatie en wordt tijdens de live-optredens in de eerste zes minuten gespeeld van een 60 × 40 m projectiescherm, waarna de beelden worden verplaatst naar de LED-schermen die achter de band zijn opgehangen. Regisseur Blue Leach won in 2009 de TPi Award voor zijn werk aan de video en dat vanwege zijn rol als videoregisseur tijdens de tour van Snow Patrol. De video wordt in haar geheel vrijgegeven op de bonusdvd van het compilatiealbum Up to Now uit 2009.

Tijdens de Taking Back the Cities Tour werd meestal alleen What If This Storm Ends? in de encore gespeeld. Het ruim minuten durende stuk maakte haar debuut tijdens de UK & Ireland Arena Tour, waar het regelmatig werd gespeeld. Het nummer werd tijdens de Europese tour ook niet overal gespeeld, maar wel op Pinkpop 2009, wat de eerste professioneel geschoten filmopname was. Het nummer werd niet gespeeld tijdens de tours met Coldplay en U2. Het nummer wordt in een live-uitvoering ter beschikking worden gesteld als gratis download op de Reworked Tour in november en december 2009


Lightning Strike Part 1 [What if the storm ends] Live@Later with Jools

https://www.youtube.com/watch?v=VmrZLIWxRkM&feature=related

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  sowhat 23.09.12 19:01

Na de lange lijst ga ik niet voor mijn lol dit soort nummers helemaal luisteren. Ik word er immers niet voor betaald. Wat ik gehoord heb, vind ik hoogdravend. Het is totaal niet mijn ding. 3

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Frodo 23.09.12 20:07

Leuk dat het direct in RTH terecht komt nadat ik het laatst (was dat vrijdag?) op de chat had aangevraagd.

Fantastisch nummer natuurlijk, met als hoogtepunt deel 1. Ik heb dit nummer nog overwogen om in de lange lijst te zetten, maar hij viel net aan af.

Niettemin een 10 voor dit juweeltje.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7298
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Jan... 23.09.12 20:10

na 6 minuten ben ik afgehaakt, sommige dingen van Snow Patrol zijn best leuk, maar dit is zulk een talentloos, pretentieus gestuntel. 2
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Grafmat 23.09.12 20:49

Prijzenswaardige en moedige effort van Snow Patrol om een 16 minuten durend 'epos' neer te zetten in een tijd dat het op zijn minst lijkt alsof niemand daar meer op zit te wachten. Het resultaat is het luisteren meer dan waard, en ik heb er een 8 voor over.

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4297
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  MrJohn 23.09.12 21:25

Welk een juweel, wist tot op vandaag niet dat Snow Patrol deze kwaliteit bezat.

Jammer dat mensen niet de moeite nemen om deze muzikale creativiteit met aandacht tot zich te nemen, want het bevat een ongehoorde kracht. Zoveel beter dan al die nietszeggende zouteloze liedjes, die al na een week of zo zijn verdampt in de populistische brij van de hedendaagse hits.

Een 9.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Grafmat 23.09.12 22:05

En F*CK!!

Ik zit via de link in dit topic te luisteren naar dit nummer en bedenk mezelf dat een 8 echt te laag was, zo heerlijk komt het weer binnen. En wat doet deze sukkel...? Die wil dat gaan posten en drukt op de knop 'Post reply'... Poef... Weg heerlijke klanken....

SUKKEL! Evil or Very Mad

En for the record: mijn 8 had een 9 moeten zijn. ennn... overnieuw met dat ding. Again, from the top!

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4297
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Dutchzaphod 24.09.12 1:07

Grafmat schreef:Prijzenswaardige en moedige effort van Snow Patrol om een 16 minuten durend 'epos' neer te zetten in een tijd dat het op zijn minst lijkt alsof niemand daar meer op zit te wachten. Het resultaat is het luisteren meer dan waard, en ik heb er een 8 voor over.

Ik ben het hier ontzettend mee eens. Na een aantal zeer positieve posts mijnerzijds over concerten van Snow Patrol die ik bijgewoond heb zal dat niemand verbazen. Voor deze RTH zat ik te twijfelen tussen een 8 en een 9. Vooruit, omdat Grafmat abusievelijk een 8 in plaats van een 9 gaf zal ík hem dan nu maar geven. Een negen van mij.
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Mirrr 24.09.12 9:42

Beetje te langdradig naar mijn smaak dus een 6....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12061
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Vleertje 24.09.12 10:32

Soms zijn lange nummers gewoon goed en blijven ze een bepaalde spanningsboog houden deze doet dat voor mij niet. Ik vind hem saai hoewel het wel degelijk kwaliteit bevat. Kom ik al met al nog op een voldoende uit. Een 6.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Joostvdaa 24.09.12 19:48

Dit kende ik nog niet en het valt me niet tegen. Vooral het eerste deel vind ik goed, daarna wordt het wat minder. Wel leuk dat het drie behoorlijk verschillende tracks zijn, die toch nog in elkaar passen. Alles bij elkaar een 7.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  sokratikos 25.09.12 0:19

Voor het eerst en helemaal geluisterd. Kan me enigszins vinden in het ontstaan van het nr wat het tracht uit te beelden, maar het beangstigende van de storm klinkt er nauwelijks in door (- misschien heb ik daarvoor al teveel geslaagde vertolkingen van de duistere kant der ziel gehoord?). Desalniettemin een sfeervol geheel, al kon het mn aandacht niet voortdurend vasthouden en me in die mate overtuigen bij het 1e gehoor dat ik meteen in de hogere regionen ga ranken. (Dat lukte de Dandy Warhols met hun lange nr laatst wel). Ik hou het op een 7. Misschien dat het bij een 2e keer groeit. Hopelijk herinner ik me dit nr nogmaals te beluisteren als het binnenkort weer eens flink stormt...
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9982
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Timmus 29.09.12 19:30

16 minuten luisteren naar Snow Patrol is geen straf, maar ook geen genot voor het oor. Het begin is veelbelovend, en het einde mag er ook zijn, maar daartussen gebeurt gewoon te weinig om dit nummer tot verre hoogten te doen stijgen. Ik vind Snow Patrol een tamelijk overschatte band; het is mij tot op heden niet duidelijk waarom deze vrij eenzijdige artiest zo populair is. "Run" is een juweeltje, maar daar houdt het voor mij ook wel mee op, hetzelfde trucje wordt té vaak uitgehaald.

Voor dit nummer geef ik een 6.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16644
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Gast 01.10.12 1:42

Ik heb Snow Patrol als band zijnde 'hoog' zitten, maar ben zoals wel bekend inmiddels op dit forum niet zo van de lange nummers.... Op de 1 of andere manier raak ik halverwege altijd mn aandacht bij het nummer kwijt... Mijn spanningsboog is helaas soms niet al te groot... Dit nummer is overigens niet eens zo bekend bij me... Er is wel herkenning bij het beluisteren van het 1e (part I) gedeelte overigens... Nummer wel in zn geheel uitgeluisterd en ik vind part I veruit het mooiste... Mooi dat het idd (net wat Joost ook al zegt) 3 totaal verschillende nummers zijn, die samen toch weer 1 geheel vormen... Onder de alom bekende spreuk op dit forum in RTH's: 'Ze hebben betere' geef ik dit lange epos een kleine 7.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Miennnn 02.10.12 10:51

Wat een zoutloos nummer, het dreint maar door!
Een 2.
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  jrl74 02.10.12 13:26

Ik ben wel liefhebber van lange nummers, en kan ze goed helemaal afluisteren. Zo ook deze, geen hoogvlieger, maar toch wel goed genoeg voor een kleine voldoende : 6.
jrl74
jrl74
Music-specialist
Music-specialist

Aantal berichten : 779
Registratiedatum : 18-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Dave Evans 16.04.16 13:30

Ik zie nu een mooie clip staan van deel 1 van The Lightning Strike: What if the storm ends?


_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike  Empty Re: *RTH* Snow Patrol - The Lightning Strike

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum