Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyVandaag om 15:31 van sowhat

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyVandaag om 10:38 van Roadrunner

» *RTH* Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyVandaag om 0:26 van sokratikos

» *RTH* Future Islands - Seasons (Waiting On You)
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyVandaag om 0:15 van sokratikos

» *RTH* Peter Skellern - You're A Lady
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyVandaag om 0:03 van sokratikos

» Mei 2024
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyVandaag om 0:00 van Marsha

» Marsha's jukebox (13 mei)
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:58 van Marsha

» *RTH* Liza Minnelli - Losing My Mind
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:56 van sokratikos

» *RTH* Emeli Sandé - Clown
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:47 van sokratikos

» *RTH* Agua de Annique - Beautiful One
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:40 van sokratikos

» *RTH* The Supremes - Someday We'll Be Together
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:33 van sokratikos

» *RTH* Andy Kim – Baby I love you
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:25 van sokratikos

» *RTH* Jimmy Helms – Gonna make you an offer you can't refuse
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:15 van sokratikos

» *RTH* Studio killers – Ode tot the bouncer
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:09 van sokratikos

» *RTH* Redbone – Come and get your love
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 23:03 van sokratikos

» *RTH* T-Spoon – Sex on the beach
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 22:59 van sokratikos

» *RTH* Anya – Moscow nights
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 22:53 van sokratikos

» *RTH* Pete Seeger - We Shall Overcome (live)
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 22:37 van sokratikos

» *RTH* Suede - Animal Nitrate
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 22:05 van sokratikos

» *RTH* Tommy James & The Shondells - Hanky Panky
Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  EmptyGisteren om 21:38 van sokratikos


Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Vleertje 02.02.12 19:54

Het is alweer bijna weekend en ik heb zin om vanavond de stream weer eens te misbruiken om wat hete muziekjes de ether in te slingeren om zo een ieder te verwarmen tijdens deze barre koude tijden. Wat kun je verwachten??? Natuurlijk alternatieve dingetjes maar ook zullen er vanavond wat guilty pleasures aan bod komen, vrolijke liedjes, mooie liedjes kortom alles wat je normaal ook kan verwachten bij een avondje Orinoco.

Ik zal de stream vanaf 21.00 uur vullen met muziek als jullie me dan gezelschap komen houden in de chat onder het genot van Gluhwein, port, bier, kaasflips, borrelnoten, zoute pinda's zou dat wel gezellig zijn!!!

See you at 21.00!!

O ja verzoekjes mogen natuurlijk ook altijd via pb of via vlerelientje@gmail.com
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Gast 02.02.12 19:56

Ik kom als er ook zouteloze pinda's zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Vleertje 02.02.12 20:07

Speciaal voor WW een bakkie pelpinda's zonder zout!
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Gast 02.02.12 20:22

Ik ga er ook zijn maar dan na 22:00. Heb maar 1 verzoek:

Vive la Fete met het nummer "touche pas"
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Gast 02.02.12 20:23

Moet ik voor mijn verzoek nog een PB doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Vleertje 02.02.12 20:30

Ja dan weet niemand wat je hebt aangevraagd Alex Wink
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Vleertje 02.02.12 20:59

Stream loopt
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  MrJohn 03.02.12 1:16

Vleer nu al, terwijl de uitzending nog gaande is, complimenten voor een heerlijke uitzending. Tevens jou en ook alle anderen voor de heel gezellige chat

Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  MrJohn 03.02.12 2:15

En dat fenomenale einde van je uitzending. Het nummer dat tezijnertijd gedraaid zal worden op mijn crematie: When The Music's Over van The Doors.

Memorabele avond/nacht Vleer. Thanks, you made me very happy Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Dutchzaphod 03.02.12 9:08

Let's hear it for Vlear. Hip, hip, hooray, my dear!





https://www.youtube.com/watch?v=XcPQCO-QleQ&ob=av3n
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna weekend warming up show donderdag 2-2  Empty Re: Bijna weekend warming up show donderdag 2-2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum