*RTH* Veronica's - Untouched
+11
Miennnn
Timmus
Mirrr
PPProfessor
Grafmat
sowhat
Vleertje
Joostvdaa
Ries
Frodo
Dave Evans
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Untouched'
*RTH* Veronica's - Untouched
[13-07-2013]
Untouched is een nummer van de Australische popgroep The Veronicas. Het is de tweede single afkomstig van hun tweede studioalbum Hook Me Up en internationaal de leadsingle van het album. De single is 8 december 2007 in Australië uitgebracht en de rest van de wereld volgde in 2008.
Het duo zegt dat het nummer gaat over langeafstandsrelaties en het moeten communiceren door middel van de huidige technologie, waardoor ze hun geliefde niet kunnen aanraken ("to touch"). Het bereikte de tweede plek in de Australische ARIA Singles Chart. Nadat besloten werd het nummer internationaal uit te brengen, werd het dan ook veel gepromoot en werd het nummer gebruikt bij promotionele optredens, waaronder So You Think You Can Dance en MTV's Total Request Live. Ook is het nummer te horen op FIFA 09. "Untouched" zorgde voor de doorbraak van The Veronicas in de Verenigde Staten met een 17e positie in de Billboard Hot 100. De videoclip kreeg in 2008 veel airplay op MTV Nederland maar tot een hitnotering kwam het niet. Begin 2009 besloot Warner tot een re-release na het Amerikaanse succes en ook voor een release in het Verenigd Koninkrijk.
Untouched is een nummer van de Australische popgroep The Veronicas. Het is de tweede single afkomstig van hun tweede studioalbum Hook Me Up en internationaal de leadsingle van het album. De single is 8 december 2007 in Australië uitgebracht en de rest van de wereld volgde in 2008.
Het duo zegt dat het nummer gaat over langeafstandsrelaties en het moeten communiceren door middel van de huidige technologie, waardoor ze hun geliefde niet kunnen aanraken ("to touch"). Het bereikte de tweede plek in de Australische ARIA Singles Chart. Nadat besloten werd het nummer internationaal uit te brengen, werd het dan ook veel gepromoot en werd het nummer gebruikt bij promotionele optredens, waaronder So You Think You Can Dance en MTV's Total Request Live. Ook is het nummer te horen op FIFA 09. "Untouched" zorgde voor de doorbraak van The Veronicas in de Verenigde Staten met een 17e positie in de Billboard Hot 100. De videoclip kreeg in 2008 veel airplay op MTV Nederland maar tot een hitnotering kwam het niet. Begin 2009 besloot Warner tot een re-release na het Amerikaanse succes en ook voor een release in het Verenigd Koninkrijk.
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Veronica's - Untouched
Nou, leuk toch, dat deze meisjes ook kortstondig een hype-succesje hebben gehad?
Iedereen die dit beluistert zal mijn 1 snappen.
Iedereen die dit beluistert zal mijn 1 snappen.
ehh nee, ik snap hem niet........
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Na een leuk begin verzand dit een beetje en kan dan ook niet zeggen dat ik hier uit mijn sokken word geblazen, echter zo slecht als een 1 is het ook niet maar meer dan een 4 kan ik er ook echt niet van maken.
Gast- Gast
Heel, heel echt heel erg! Wederom een 2 vandaag!
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7113
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Ben het met Journeyman eens dat het na een leuk begin een beetje inzakt. Vond dit plaatje toen het een hit was wel leuk, maar nu ik 'm na een paar jaar weer eens hoor valt het toch tegen. Een krappe 5.
Ben ik nou gek? (ok ik hoef hier geen serieus antwoord op)
Gewoon een heel lekker nummer, dus ik snap niets van die lage cijfers. Ok ik ga er niet vrijwillig dagelijks naar luisteren maar vind het echt wel een heel leuk nummer voor af en toe. Ik waardeer hem met een 7,5 en ja je raadt het al die gaat omhoog!
Gewoon een heel lekker nummer, dus ik snap niets van die lage cijfers. Ok ik ga er niet vrijwillig dagelijks naar luisteren maar vind het echt wel een heel leuk nummer voor af en toe. Ik waardeer hem met een 7,5 en ja je raadt het al die gaat omhoog!
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig dit. Nummer 105 in de SW1000.
10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeftijd : 67
Tja, oude Steunfonds top50 classic van Sowhat en ondergetekende, mag je eigenlijk wel zeggen. Ik vind dit dus gewoon nog steeds een ontzettend lekker nummer. Er komen zoveel geinige dingetjes voorbij in dit nummer. De vette stringshook waar alles aan opgehangen is natuurlijk, maar ook lekkere ruimtelijke gitaararpeggio's, strakke synthbassjes, kleine synthloopjes, scheurgitaren, joh: Ik hoef er geen heel verheven verhaal van te maken, want het is gewoon pretentieloos lekker.
Een 8.
Een 8.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Heel slecht is dit niet, zo af en toe eens leuk om te horen, een 6
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Iets wat al duizenden vóór deze dames deden: een snel, catchy, onpretentieus nummer opnemen.
En wat hebben ze dat goed gedaan!
Een 8.
En wat hebben ze dat goed gedaan!
Een 8.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Hier word ik echt hyper van!
Een 2
Een 2
Miennnn- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3131
Leeftijd : 68
Sluit me aan bij oma mienepien, altijd al een irritant deuntje gevonden. 2
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Desastreus nummer van meiden, die beter een vak hadden kunnen leren. Schrille tonen, die hun onvermogen proberen te maskeren, maar totaal verzaken en daardoor de wereld opzadelen met een brok ellende.
Een 1.
Een 1.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74
Een goed begin, inderdaad, om daarna in te zakken - al zitten er wat andere leuke elementen in. Het boeit niet, en, bij niet al te vaak horen, irriteert het ook niet. Klein 6je
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Nah uiteindelijk houdt het allemaal niet over. Zitten wel aardige stukken in, maar soms is het ook weer tenenkrommend. Gemiddeld kom ik uit op een 5