*RTH* Vals Licht - Het licht
+6
Joostvdaa
Jan...
Frodo
MrJohn
sowhat
Dave Evans
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Het Licht'
*RTH* Vals Licht - Het licht
[21-02-2014]
Bescheiden hitje uit 2000
Het Licht van Vals Licht uit 2000 is afkomstig van het album Dieseljunks. Deze single stond in juni 7 weken in de mega top 50 en was mega hit op 3 FM. De video clip was destijds dagelijks te zien op clipzenders als TMF en MTV. Vals Licht speelde in 2000 oa op Lowlands, Mundial, maar speelde ook in zalen als Paradiso en 013. In 2003 overleed drummer Johann de Groot aan een slopende ziekte. Vals Licht stopte in 2005. Zanger/gitarist Tony de Bruijn en bassist Patrick de Kok treffen elkaar in 2012 weer in Red Vultures. Inmiddels is de Red Vultures EP te vinden op oa. Itunes en Spotify en gaat de band in mei en juni van 2013 optreden. Naast Tony en Patrick spelen Within Temptation drummer Mike Coolen en gitarist Frank Kleuskens, bekend vd Heideroosjes, mee tijdens de liveshows.
Bescheiden hitje uit 2000
Het Licht van Vals Licht uit 2000 is afkomstig van het album Dieseljunks. Deze single stond in juni 7 weken in de mega top 50 en was mega hit op 3 FM. De video clip was destijds dagelijks te zien op clipzenders als TMF en MTV. Vals Licht speelde in 2000 oa op Lowlands, Mundial, maar speelde ook in zalen als Paradiso en 013. In 2003 overleed drummer Johann de Groot aan een slopende ziekte. Vals Licht stopte in 2005. Zanger/gitarist Tony de Bruijn en bassist Patrick de Kok treffen elkaar in 2012 weer in Red Vultures. Inmiddels is de Red Vultures EP te vinden op oa. Itunes en Spotify en gaat de band in mei en juni van 2013 optreden. Naast Tony en Patrick spelen Within Temptation drummer Mike Coolen en gitarist Frank Kleuskens, bekend vd Heideroosjes, mee tijdens de liveshows.
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Vals Licht - Het licht
Ik vind dit helemaal niets: 2
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Niet de beste vertegenwoordiger van het Nederlandstalige genre, dat moge wel duidelijk zijn. Ik ben niet verbaasd, dat het een hit is geweest, want het heeft alle kenmerken daarvoor.
Massa's mensen zullen hiervan houden, maar het is mij te melodramatisch en oppervlakkig.
Een 5.
Massa's mensen zullen hiervan houden, maar het is mij te melodramatisch en oppervlakkig.
Een 5.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Als ik dit zo hoor dank ik den hemel op den blote knietjes dat ik me nooit zo bezig heb gehouden met wat nu wel of niet een hit(je) was of is geweest daardoor kende ik dit hemeltergend slechte van valse sentimenten aan elkaar hangend tot braken opwekkende muzikale gedrocht nog niet, het zal de verzamelde goegemeente dan ook niet verbazen dat ik zelfs een 1 al teveel eer vind voor dit product van ultieme wansmaak.
Gast- Gast
IS dit een grap of is dit serieus bedoeld? Zowl kwa muziek als zang een van de slechte RTH-tjes ooit. 1
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
De zang doet me teveel aan Van Dikt Hout denken en daar ben ik allergisch voor. De muziek is niet slecht, maar ook niet bijzonder. Alles bij elkaar geen al te beste plaat. Een 4.
Joostvdaa schreef:De zang doet me teveel aan Van Dikt Hout denken en daar ben ik allergisch voor. De muziek is niet slecht, maar ook niet bijzonder. Alles bij elkaar geen al te beste plaat. Een 4.
Aha, nou weet ik gelijk weer waarom ik van dit gedoe zo over mijn nek moest, dank je Joost!!! en de allergie is gedeeld.
Gast- Gast
ja vreselijk van dik hout. Brrrr. Nu snap ik ook mijn smaak. Bedankt Joost!!!!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Vind hier ook niet veel aan, een 4....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ken Van Dik Hout te slecht om te weten of de zang van dezelfde soort planken zijn gezaagd - zal wel verdringing zijn, maar die zang voegt niets positiefs toe aan een muzikaal toch al pover nummer. Dat moet het doen met een 3
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Van Dik Hout doet óók vaak te veel moeite om onbegrijpelijk en diep over te komen, maar de band bestaat ten minste wel uit goede muzikanten. Dit nummer klinkt nergens naar; wat een ongemotiveerde en slecht klinkende stem.
Een 3.
Een 3.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Wat een vreselijk wanproduct zeg. Ik luister amper Nederlandstalige muziek en dit toont maar weer eens aan waarom. Ik zou een moord doen voor Van Dik Hout (en aangezien dat ook vreselijk is, zegt dat alles over dit misbaksel) Een 1 dan ook