Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 EmptyVandaag om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 EmptyGisteren om 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)!

+24
noes
Marsha
Ries
Joostvdaa
Roche
Chevy
Roadrunner
Mark
sokratikos
Kaj
Vleertje
Dutchzaphod
Sjoerd
Erwin
Keano
Berend
sowhat
Grafmat
MrJohn
Chrisje
Mirrr
Ron_
Kasper
Dave Evans
28 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty Re: Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)!

Bericht  Dave Evans 06.10.12 22:47

126.Doors – When the music´s over (live in Hollywood) [Sokra]

De liveversie is mooier. Het afgelopen jaar downloadde ik een heleboel livemateriaal van de Doors op mp3 en heb daarin naarstig gezocht naar de allermooiste liveopname van When the musics over. In de reeks van 6 cds Live in Hollywood vond ik een geweldige versie (cd4, nr 19, 12:10): de opname is van prima kwaliteit, en de band is duidelijk in zeer goede doen - met Jim Morrison in topvorm. Vorig jaar kwam When the music´s over maar tot 679, terwijl 4 nrs van de Doors steevast staan in de top 100 van de V500: Light my fire, LA Woman, The End, en Riders on the Storm. Voor mij persoonlijk smaakt When the Musics Over beter van de Doors dan dit V500-viertal (waarvan Riders de mooiste is). Misschien helpt de volgende geweldige liveversie om via je lijst te stemmen op de Doors - When the Music´s over.

127.Pearl Jam - Given to fly [Maurice]

Vorig jaar al dichtbij de Verrukkelijke 500, dit jaar een nieuwe poging om deze track van het album Yield in de lijst te krijgen. Het begin van het nummer is nog rustig, maar naarmate het nummer vordert neemt de kracht onmiskenbaar toe. Vedder op zijn best.

128.Joy Division - The eternal [Jorg]

Love will tear us apart. Altijd maar Love will tear us apart. Hoewel zeer waar, ook zeer vaak gedraaid. Dus wat doe je dan? Juist! Een ander plaatje aanvragen. Kennen jullie The Eternal al? Vast wel, want ik ben jong en jullie zijn oud. Zo niet, of je bent alweer zo oud dat je het vergeten bent, ga dan eens rustig zitten op je stoel, schenk een glaasje in, drink het leeg en kom over zes minuten terug. Dan is het plaatje vast alweer afgelopen.

129.Blaudzun - Flame Of My Heart [Mirjam/Noes]

Motivatie Mirjam:
Verwacht dat er meer deze in hun tip lijstje hebben, maar hij mag bij mij niet ontbreken.
Een schitterende song van een artiest met meer zeer mooie nummers die een hoog plaatsje verdient in de V500.

130.Golden State - Light speed [Larry]

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)! - Pagina 7 Empty Re: Pre Push 500 (5 & 6 Oktober)!

Bericht  Dave Evans 06.10.12 23:19

131.Zero 7 - Truth & Rights [Raver]

Over fijne relaxte sferen gesproken, tussen de toch veelal gitaarmuziek in de V500 is het lekker bijkomen met deze sferische downtempo plaat, alsof je in een warm bad stapt. Vuige Jazzy orgeltjes en meeslepende zang doen het ontspannende werk.

132.dEUS – Constant now [Dave Evans]

Dit is nou zo’n plaat die er meteen inknalt. Ja vreemde geschiedenis heb ik met dEUS! Tot voor een paar jaar was er geen klik en scoorden alleen Roses en Instant Street bij mij. Ik vond het maar een rommelig bandje van een stel gekke vlamingen. Vorig jaar speelden ze op Lowlands en zag ik via de live stream dat de mannen toch wel wat neerzetten en toen ook nog de laatste 2 albums erg goed bij mij werden ontvangen was er opeens het gevoel! Yeahh die mannen zetten toch wel wat neer en ging ik spitten in hun oude werk. Misschien is het toch hou ouder je wordt, hoe meer muzikale wijsheid je krijgt Wink Dit nummer komt van hun éénnalaatste cd: Keep you close en was afgelopen jaar een echte Orinoco kneiter! Nu nog in de V500!!!

133.Django Django - Default [MrJohn]

Sound, die me anders niet zo ligt, maar me bij de eerste keer al bij de keel greep

134.The Ex & Tom Cora - State of shock [Liesbeth]

Punk en a-tonale viool... Yes! Time to pogo... of om gewoon rustig te luisteren...

135.Arctic Monkeys - Do Me A Favour [Kasper]

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 06.10.12 23:43

136.The Maccabees – Feel To Follow [Marsha]

Het hele album Given To The Wild zou ik zo kunnen tippen voor de V500 maar dat ging me toch echt iets te ver, ook alles kon zo in mijn persoonlijke lijst, ook dat deed ik niet… Echter voor de Pre Push 500 uitzending heb ik deze keuze gemaakt Feel To Follow. Misschien dat meerdere luisteraars het gevoel krijgen om te volgen, en komt dit nummer in de V500...

137.Nina Hagen - Auf'm Friedhof [Ron]

Dit nummer van de eerste lp van Nina hagen greep mij meteen bij de strot en heeft me tot op de dag van vandaag nog steeds niet los gelaten.
Wat een intrigerend nummer, mooi van opbouw en super afgemaakt. Nina's stem komt ten volle tot zijn recht in dit nummer.
Van vol aangaan, de gilletjes, en het stemmetje van een bange Nina , alles valt goed. de Perfecte Nina Hagen song, veel geimiteerd nooit gevenaard!

138.Sivert Hoyem - Under administration [Berend]

De zanger van Madrugada blijkt solo ook hele mooie dingen te kunnen maken.
Dit nummer komt van het album "Long slow distance" uit 2011

139.Two Door Cinema Club - What you know [Joost]

Een lekkere pop/rockplaat uit 2010, die ik vanaf het eerste moment goed vond. Aanstekelijke melodie, lekker tempo, veel meer heb je niet nodig voor een goede plaat wat mij betreft. Ik vind het op de een of andere manier ook een plaat waar ik een zomers/vakantiegevoel van krijg

140.DeWolff - Crumbling hearts [Roche]

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 0:15

141.Euzen - Dwelling [Vleertje]

Wat een heerlijke ontdekking Sokra kwam ermee aanzetten en dit viel meteen in meer dan goede aarde bij mij. Een heel eigen en bijzonder geluid heeft Euzen. Pas op het Wave and Gotic treffen kwamen we erachter dat we het al een hele poos verkeerd uitspraken, de uitspraak was niet Eu-zen maar Joesien. Voor mij en Sokra was het optreden van Euzen op de vrij vroege middag 1 van de absolute zo niet het hoogtepunt van het Wave and Gotictreffen in Leipzig. De zangeres neigt bij vlagen naar Bjork maar heeft toch uiteindelijk een heel eigen geluid. Vergeet deze geweldige band niet op te nemen in je lijstje want dit is gewoon top muziek.

142.Songs: Ohia - Tigress [Chevy]

Eén van de pseudoniemen van James Molina, die de afgelopen jaren in een afkickkliniek zat. Langzaam en emotioneel

143.Rolling Stones - The last time [Sjoerd]

Door het heerlijke gitaarrifje pakt het nummer je vanaf de eerste seconde! Een ondergewaardeerde Stones-plaat die wel een schopje omhoog kan gebruiken, vandaar in mijn lijstje!

144.Beatles – Dear prudence [Sokra]

Dit nr van de no 1 hofleverancier viel er vorig jaar net buiten: kwam tot 507. Gooi desnoods een ander Beatles-nr eruit, Let it be of een andere bekende van de Fab Four uit de T2000, maar zet Dear Prudence hoger dan vorig jaar zodat dit teveel vergeten juweeltje dit jaar WEL in de V500 komt

145.Built to Spill - Tomorrow [Timmus]

Heb deze eens in de Ideale Songlijst gezet, en hij werd goed ontvangen door de luisteraars. Een plaat die na een halve minuut losbarst en niet meer tot rust komt.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 0:44

146.Dream Theater - Best of times [Mirjam]

Een band naar mijn hart, ook met zoveel mooie nummers, waaronder deze dus, een schot in mijn muzikale hart :-)

147.Alt-J (∆) - Taro [Raver]

Deze CD zal in veel eindejaarlijstjes voorkomen bij menig muziekliefhebber. Dit is de afsluiter van het album. Droge percussie, mooi vloeiende melodielijntjes, goede afwisseling in tempo en volume en natuurlijk de bij en tijd en wijle bizar androgyne stem van zanger Newman maakt dit tot een topper die iedereen eens gehoord moet hebben.

148.Airborne Toxic Event – Half of something else [Dave Evans]

The Airborne Toxic Event is een Amerikaanse band uit Los Feliz, Los Angeles te Californië. Op Orinoco radio werden ze vooral bekend door Sometime around midnight, een plaat van hun eerste album The Airborne Toxic Event. In 2011 brachten ze hun 2e album uit, dat luistert naar de naam ‘All at once’. Van dat album tip ik nu het nummer Half of something else. Je zult er veel invloeden van hun eerste Orinoco hit in terug vinden, maar die plaat was al steengoed dus mocht er herkenning zijn, in dit geval is dat helemaal niet erg Wink

149.Flying Colors - Kayla [Grafmat]

ode aan Journeyman die mij hierop wees. Journey: Kom terug!

150.Python Lee Jackson - In A Broken Dream [Dutchzaphod]

Laatst aangepast door Dave Evans op 07.10.12 1:58; in totaal 5 keer bewerkt

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Jorg 07.10.12 1:22

Mensen ik viel ineens weg uit de chat. Mijn internetverbinding ligt eruit. Ik krijg m ook zo snel niet hersteld, dus ik wens jullie nog veel plezier met de pre push 2000!

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3078
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  Dave Evans 07.10.12 1:30

Nee Jorg, de studio viel er ff uit
Alles doet het weer.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 1:43

151.Korgis - Everybody got to learn sometime [Erwin]

152.Faith no more – King for a day [Katje]

Prachtige combinatie van Rock met wat grunge achtige invloeden en een heerlijke donkere sfeer. Het piano riedeltje tussendoor maakt het helemaal af.

153.Hellfreaks – Boogie man [Sowhat]

Ik denk dat ik de enige ben met een tip uit Hongarije en het is niet eens mijn favoriete zuchtmeisje Clarika. Het zijn de Hellfreaks, een griezelige punkrockband met een paar zombies en een nachtegaaltje van een zangeres. Bow Wow Wow heavy zeg maar. Vleertje en Sokra hebben ze niet eens gezien op het Wave-Gothic Treffen. Stom he? Dit liedje is snel, opzweperig, heeft Soul Dracula-invloeden en een heus Hongaars riedeltje. Het is in ieder geval het beste wat ik dit jaar heb ontdekt.

154.Lange Frans - Beloofd is Beloofd [Chrisje]

155.Sigur Ros - Festival [Mark Spinazie]

Ja, er zit toch een lange plaat in, maar ik blijf volhouden!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 1:54

156.The Pogues & Kirsty MacColl - Fairytale of New York [Keano]

Reden: Mijns inziens een van de beste nummer die Shane MacGowan ooit heeft geschreven. Alles behalve zomaar een kerstnummer.

157.Kommil Foo – Madrid [Jorg]

Kommil Foo is een Belgisch theaterduo. Eigenlijk zijn het van beroep niet eens zangers, maar wanneer ze dat doen, is het ook meteen raak. Omdat waarschijnlijk een groot deel van de nummers vanavond in het Engels gezongen zal zijn, moet er ook wat Nederlandstaligs te horen zijn. Ik had kunnen kiezen voor Gorki met Mia, waarop iedereen eigenlijk moet stemmen, maar Gorki met Mia heb ik al een paar keer aangevraagd, dus geen Gorki met Mia vanavond maar Kommil Foo met het prachtige Madrid

158.Genesis – Dance on the vulcano [Grafmat]

159.Alter Bridge - Watch Over You [Richie]

160. Oasis – Live Forever

Ik heb geen idee of het zin heeft om deze plaat te tippen, want het Verrukkelijke500-publiek lijkt niet zo enorm Oasis-minded te zijn. En als ze dan op Oasis stemmen, is dat meestal op Wonderwall of Don't Look Back In Anger. En daar is helemaal niets mis mee, want het zijn steengoede nummers. Maar hun doorbraaksingle blijft hier in Nederland helaas wat onderbelicht, al begint daar geloof ik eindelijk verandering in te komen. Daar draag ik graag mijn steentje aan bij, door te stemmen op de ab-so-lute klassieker Live Forever van Oasis. Jij toch ook?

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 2:21

161.Lifehouse – Spin [Kasper]

162.Herbert Grönemeyer - Der Weg [Colijn]

Eén van mijn must-sees op Pinkpop 2012. Wist eigenlijk niet goed wat ik
kon verwachten, maar Herbert Grönemeyer blijkt een fantastisch
entertainer te zijn. Half Nederlands en half Duits wist hij het publiek
aan zich te binden met leuke verhalen en grappen tussen de muziek door.
Tijdens dit nummer verstomde echter langzaamaan het meezingen vanuit het
publiek - ook bij mij - en werd het muisstil. Je hoorde alleen Herbert,
zijn keyboard en het ademhalen van de mensen om je heen. Zeer indrukwekkend

163.Tears For Fears - The Working Hour [Ivo]

164.Exploding Boy - Dark City [MrJohn]

Vanuit Scandinavie via Leipzig tot mij gekomen in Amsterdam. Angela en Carlo zagen deze band bij het WGT in Leipzig en associeerden de muziek met mij. Gelijk hadden ze. Heb gelijk 2 albums gedownload (The Black Album en Afterglow)

165.Anne Soldaat – Maybe [Plekvis]

Een van Neerlandse beste gitaristen. Krijgt dankzij het spelen in Tim
Knol's band
steeds meer aandacht. En terecht. Prachtige stem

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 2:41

166.Mumford & Sons- White Blank Page [Renata]

>>> Waarschijnlijk ben ik samen met Mau, zo'n beetje de grootste fans van dit bandje op het forum! Hun nieuwe album 'Babel' heb ik gelijk toen het uitkwam gekocht en ook dat is echt een pracht album! Het optreden van Mumford & Sons op Pinkpop vind ik echt steengoed! Van het geweldige debuut album (dat ik inmiddels grijs gedraaid heb) 'Sigh No More' had ik ook zo met gemak meerdere platen kunnen kiezen die zo de V500 ingepushed hadden mogen worden, maar ik heb gekozen voor: White Blank Page. Altijd al wel een mooi nummer gevonden van het album, maar door Paul Rabbering's rubriekje in 'Rab Radio': 'De regel die je raakt', ben ik dit nummer nog meer gaan waarderen (de precieze regel weet ik niet meer, maar het kwam van een jongen die ernstig ziek was)

167.Triggerfinger- It hasn't gone away [Boontje]

168.Greg Holden - The lost boy [Maurice]

Voor de Serious request uitzending van 2011 in Leiden had ik nog nooit van de artiest Greg Holden gehoord. Maar toen hij het nummer The lost boy ten gehore bracht in het glazen huis, samen met Eric Corton, maakte dat nummer bijzonder veel indruk. Nog steeds vind ik het erg mooi en vind ik het de moeite waard om het nummer ruim voor SR 2012 weer onder de aandacht te brengen.

169.Coldplay – Charlie Brown [Joger]

170.Sean Rowe – Horses [Marsha]

The Salesman and The Shark het album van Sean Rowe kwam pas eind augustus uit, Horses was een zeer aangename kennismaking met deze singer- songwriter. Dat ik hem toch nu al wil tippen voor de V500. Ik hoop dat we nog veel van deze man gaan horen…

171.Kees Torn - Drinklied [Liesbeth]

Deze man is een taalkunstenaar... En van zijn bende van vier is Maarten van Roozendaal ook nog fijn om naar te kijken... Hij zou hier eigenlijk de plek 6 moeten mogen uitmaken.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans 07.10.12 3:10

Overigens morgen geen herhaling van deel 1! Deel 2 weet ik niet, laat ik aan Vleertje en Sokra over.
Deel 1 waarschijnlijk volgende week zondag in de herhaling!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Vleertje 07.10.12 3:44

Misschien beter om alles op 1 dag te doen hoewel ook wel weer een enorme zit. Ik kan hem morgen om 18.00 hoe dan ook na de beatles in starten. Als er behoefte aan is doe ik dat zo niet schuif ik mee een weekje laterder
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  Vleertje 07.10.12 3:45

Het is volbracht!!!!! De afterparty heft zichzelf op in zo'n 5 minuten iedereen bedankt voor de tips en voor het luisteren. Het was weer mooi.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Ron_ 07.10.12 8:37

Mooie lijst.
Ga nog het één en ander na luisteren en mijn lijst is klaar!
Bedankt voor de vele uren luisterplezier!
Ron_
Ron_
Music-specialist
Music-specialist

Aantal berichten : 591
Registratiedatum : 24-03-12

Bericht  Gast 07.10.12 9:58

Vanmiddag the Beatles idd.

Het maakt mij niet zoveel uit wanneer er dan een herhaling komt, als het maar voor de datum is dat de lijst ingezonden moet worden en bij voorkeur 's middags.
Hoewel alle nummers gewoon benoemd staan dus ik kan ze ook zelf opzoeken.

Heel veel van de pushplaten heb ik al in mijn lijst, dat scheelt Very Happy

Ik ben net als gisteren weer heel benieuwd of er veel toevoegingen zijn gedaan. Het is wel leuk als zo'n uitzending ook een beetje effect heeft Wink

Gast
Gast

Bericht  Ron_ 07.10.12 10:12

A Katje , ik heb er al een paar toegevoegd , andere ben ik aan het overwegen
Ron_
Ron_
Music-specialist
Music-specialist

Aantal berichten : 591
Registratiedatum : 24-03-12

Bericht  Jorg 07.10.12 12:07

Dave Evans schreef:Nee Jorg, de studio viel er ff uit
Alles doet het weer.
Nee mijn internetverbinding lag er echt uit. Kon luisteren noch chatten sindsdien.

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3078
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  sowhat 07.10.12 12:22

Ik heb toegevoegd het verrassende Thirteen senses (Roche), Nina Hagen (Ron), Euzen (Vleertje) en de leukste van de avond vond ik Franck Black (Joost). Over 2 avonden dus 10 opgeschreven en dat is veel!

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67

Bericht  MrJohn 07.10.12 12:32

Alle DJ' s, Dave, Raver, Richie, Timmus, Vleer en Sokra, bedankt voor fijne muziekavonden.

En ja, ik luister nu al weer enige tijd naar de Beatles-dag op KX Radio, culminerend in de top 50 om 15.00 Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74

Bericht  sowhat 07.10.12 14:44

Alle dj's veel dank. Ik heb veel leuke tips gehoord. Het was gezelli in de chat.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67

Bericht  Sjoerd 07.10.12 15:53

Inderdaad, bedankt voor twee gezellige avonden met over het algemeen leuke muziek en soms verassende tips!
Sjoerd
Sjoerd
Music-specialist
Music-specialist

Aantal berichten : 786
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 40

Bericht  Kasper 07.10.12 19:53

Heb er maar een genoteerd gisteravond: Oasis - Live Forever
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34

Bericht  Chevy 07.10.12 20:21

Twee leuke avonden, zaterdag wat korter, vanwege sportieve verplichtingen vandaag. Vooral vrijdag veel moois gehoord! cheers

Edit: UITERAARD! veel lof voor de DJ's. radio
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 31

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Bericht  Dave Evans 07.10.12 20:24

Ik heb er toch ook een aantal genoteerd. Vooral na terug luisteren vanavond. Ja als je zelf uitzendt zoals vrijdagavond kun je niet elk plaatje even goed beluisteren.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: