*RTH* Limp Bizkit - Break Stuff
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor 'Break Stuff'?
*RTH* Limp Bizkit - Break Stuff
Iedereen heeft wel eens een rotdag, deze plaat heeft adviezen
En weer een leuke mevrouw op 0.21 sec......
Limp Bizkit is een Amerikaanse nu metal/rapcore band uit Jacksonville, Florida.
En weer een leuke mevrouw op 0.21 sec......
Limp Bizkit is een Amerikaanse nu metal/rapcore band uit Jacksonville, Florida.
Gast- Gast
Re: *RTH* Limp Bizkit - Break Stuff
Heb hier niets mee: 2
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Fredje Durst, wat een neppert was dat. Toen ik Limp Bizkit zag staan, dacht ik meteen: moet dat nou?
Maar eigenlijk was ik vergeten dat zijn eerste nummertjes nog wel gingen. En de clip is erg grappig met Doggy Dogg, Eminem en Dr. Dre. Al is Fredje in deze clip weer erg eng, net zoals die griezel van Korn. Al met al net een 6-je.
Maar eigenlijk was ik vergeten dat zijn eerste nummertjes nog wel gingen. En de clip is erg grappig met Doggy Dogg, Eminem en Dr. Dre. Al is Fredje in deze clip weer erg eng, net zoals die griezel van Korn. Al met al net een 6-je.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Als ik boos ben ga ik met deuren gooien of een stukje fietsen.
Had hij dat ook niet kunnen doen ?
Had hij dat ook niet kunnen doen ?
Gast- Gast
Ik ben er ook niet echt kapot van. Het klinkt allemaal zo overdreven. Daar ziet het er in ieder geval wel naar uit.
Jan heeft het al mooi gezegd....Fred is nep en dat petje is ook lelijk. Maar we stemmen niet voor Fred maar voor het nummer en uitvoering. Ik geef het toch echt een magere 5.
Jan heeft het al mooi gezegd....Fred is nep en dat petje is ook lelijk. Maar we stemmen niet voor Fred maar voor het nummer en uitvoering. Ik geef het toch echt een magere 5.
Gast- Gast
Ik heb wel wat met deze ranzige pokke herrie, kan er erg van genieten bij tijd en wijle zoals nu dus, en of ie lelijk is of niet who bloody cares!!!, de musica staat als een huis en komt als een Formule 1 auto uit je speakers rechtstreeks je oren in om je geluidsgevoeligheid tot het absolute maximum te teisteren, heerlijk, heerlijk derhalve een 9+ voor deze fred kroket!!!
Gast- Gast
mwa nee. Limp Bizkit had af en toe best aardige nummers, dit vind ik minder.
4
4
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Tis gewoon een lekkere afreageerplaat niets meer niets minder, over het petjes en Fred is nep verhaal zeg ik: **Lekker belangrijk**. Gewoon lekker breaken met die Stuff
GIVE ME SOME TO BREAK haha, briljant! Een kleine 8.
GIVE ME SOME TO BREAK haha, briljant! Een kleine 8.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ben er ook niet echt kapot van. Het klinkt allemaal zo overdreven. Daar ziet het er in ieder geval wel naar uit.
Eigenlijk was Fredje de Phil Collins van de jaren 00. Ook de man met de pet. Mijn hemel, zo iemand kan je toch niet serieus nemen in de alternatieve scene? Ik kots van dat petje.
Jan...- Music-Master
Heb je die DJ op de achtergrond gezien? Tis geen ADHD maar gewoon hilarisch idioot.
Ja Ja ik weet het we ranken niet over alles eromheen. Nummer is toch al bout....maar die videoclip is ook al zo nep. Oja....als we nog wat fuck en shit erbij schreeuwen, zekers dat we dat in amerika heel stoer vinden.
Ja Ja ik weet het we ranken niet over alles eromheen. Nummer is toch al bout....maar die videoclip is ook al zo nep. Oja....als we nog wat fuck en shit erbij schreeuwen, zekers dat we dat in amerika heel stoer vinden.
jan4004 schreef:Alex schreef:Ik ben er ook niet echt kapot van. Het klinkt allemaal zo overdreven. Daar ziet het er in ieder geval wel naar uit.
Eigenlijk was Fredje de Phil Collins van de jaren 00. Ook de man met de pet. Mijn hemel, zo iemand kan je toch niet serieus nemen in de alternatieve scene? Ik kots van dat petje.
Gast- Gast
We leven nu eenmaal niet in het tijdperk dat je alleen een plaatje ontdekt via Radio Noordzee. Als je zo'n zogenaamde alternativo ziet kottekeren met zn petje en ander popie jopie gedrag, dan wordt een op zich een niet zo bijzonder plaatje er echt niet beter op, integendeel. Het gaat alleen maar tegen je werken.
Jan...- Music-Master
Wat een gelul over dat petje enzo... T gaat om de muziek... Fred neemt zichzelf met zijn gedoe inclusief DJ en andere artiesten toch niet serieus in deze clip, dat zie je toch wel??
Bij Guns N Roses (als die ooit geplaatst wordt)gaan we hopelijk niet de hele tijd over het te strakke wielrenbroekje van Axel hebben toch?
Bij Guns N Roses (als die ooit geplaatst wordt)gaan we hopelijk niet de hele tijd over het te strakke wielrenbroekje van Axel hebben toch?
Gast- Gast
Tekstueel een geweldige plaat
NOT dus..................nou nou wat een stoere jongens zeg, heb helemaal niets met dit zich agressief voordoend bandje van overjarige pubers. O.K. er zitten nog wel wat flarden van muziek in die te doen zijn en daarom toch nog een '3'
NOT dus..................nou nou wat een stoere jongens zeg, heb helemaal niets met dit zich agressief voordoend bandje van overjarige pubers. O.K. er zitten nog wel wat flarden van muziek in die te doen zijn en daarom toch nog een '3'
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Raver schreef:Wat een gelul over dat petje enzo... T gaat om de muziek... Fred neemt zichzelf met zijn gedoe inclusief DJ en andere artiesten toch niet serieus in deze clip, dat zie je toch wel??
Nee hoor Raver, jij noemt het gelul. Maar ik vind dat zowel Alex als ik op een bijzonder correcte manier het plaatje als de entourage hebben omschreven. En hebben we allebei uiteindelijk een cijfer gegeven op basis van het nummer. Het hele gedoe die Fred cre-eert vraagt nu eenmaal om een reactie, zo werkt dat nou eenmaal bij RTH.
Dat is niet prettig te lezen als fan, maar dit is nu eenmaal zowel het gevaarlijke als het aardige van RTH. Verschillende uitgesproken meningen, verschillende meningen.
Wat betreft GNR, doe mij maar Br. Brownstone, dat vind ik een lekker nummertje. Dat is een dermate sterk nummer, dat ik me niet erger aan een wielrenbroek.
Ik wens je een ontzettende prettige werkweek,
Jan
Jan...- Music-Master
Bedankt Jan jij ook een fijne week, en ik ben geen fan hoor, vindt het alleen een prettig 'boos'plaatje en neem het loser schreewerig gedrag van Fredje graag op de koop toe.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* New Kids on the Block - You Got It (The Right Stuff)
» *RTH* Tears for Fears - Break it down again
» Album Jukebox
» *RTH* The Doors - Break On Through (To The Other Side)
» *RTH* Break machine – Street dance
» *RTH* Tears for Fears - Break it down again
» Album Jukebox
» *RTH* The Doors - Break On Through (To The Other Side)
» *RTH* Break machine – Street dance
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: