Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Wo 27-03 Sokra zaagt door
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 18:08 van sokratikos

» Maart 2024
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 17:51 van sokratikos

» Steunfonds 12: 24 t/m 30 maart 2024
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:22 van Mirrr

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:20 van Mirrr

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:18 van Mirrr

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:18 van Mirrr

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:17 van Mirrr

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:16 van Mirrr

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:16 van Mirrr

» Do. 28 maart : Jukebox
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:31 van Roche

» Vrijdag 29 Maart: Catch 22 & De WeekendsArd
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty27.03.24 21:28 van Grafmat

» 22-23-24 maart: 90s WEEKEND!!
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty26.03.24 13:43 van Gast

» DI. 26 maart : Jukebox
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty26.03.24 9:58 van Roche

» *RTH* Little Eva - The Loco-Motion
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:53 van sokratikos

» *RTH* Wim Soutaer - Allemaal
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:50 van sokratikos

» *RTH* Crowded House - Weather With You
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:46 van sokratikos

» *RTH* Beatle Barkers – Ob-la-di, ob-la-da
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:42 van sokratikos

» *RTH* Jackson Browne - Boulevard
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:39 van sokratikos

» *RTH* Salt-N-Pepa – Independent
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:36 van sokratikos

» *RTH* Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: L'après-midi"
Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty25.03.24 21:34 van sokratikos


Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

+10
MrJohn
Jan...
Vleertje
Roche
Timmus
Kaj
Dave Evans
Mirrr
Joyce
Grafmat
14 plaatsers
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Grafmat 19.01.14 21:02

jan1966 schreef:Ik wou er eigenlijk niks over zeggen, maar ik kan het niet laten. Ik vind de nr 1 echt nergens over gaan en zeker hoe het gebeurt. Begin ik er een beetje sympathie voor te krijgen is dit compleet de grond ingeboord. Wat een belachelijke actie. Voor de rest laat ik het hierbij en ga ik nergens op in. Ik wou het wel even zeggen, want er zijn ook mensen met een andere mening.

Ach jan, ik kan hier wel een kilometerslange uitleg gaan geven over hoe het stemmen enkele jaren geleden meer tot gezeik en geruzie leidde dan dat het iets leuks toevoegde aan de chat, maar het lijkt me genoeg om te zeggen dat nadat het écht ontspoorde en mensen mekaar voor rotte vis (wat kennelijk wél mag in die chat...) begonnen uit te maken, ik besloot om er dan maar compleet de draak mee te gaan steken door '10-en te gaan kopen' voor een hoog eindcijfer van jouw geliefde Knights of Cydonia. Dat leidde tot de meest hilarische chatnacht in jaaaaaaaaaaaaren top2000, want laten we wel zijn: de laatste 2 jaar gaat het weer goed (vorig jaar was écht een heel leuk chatjaar), maar daarvoor liep het een aantal keren hopeloos uit de klauw en hing er vaak een vervelend sfeertje in de chat. Maar dat was dus 2 jaar geleden. Die koehandel was eigenlijk de ommekeer in een proces van jarenlange terugloop in gezelligheid in de chat (althans, dat is zoals ik het ervaren heb).
Dit jaar heb ik er nauwelijks moeite voor hoeven doen, en eigenlijk ook nauwelijks gedaan. Mensen schijnen toch wel een of andere vreemde sympathie voor mij te hebben en geven dus bijna als vanzelf al een 10 aan Muse tegenwoordig... En het is ook een vreemd soort euforie dat zich van mensen meester maakt op het moment dat iedereen die 10 geeft... Very Happy

Maar stel jezelf gerust: na de perfecte 10 is er geen weg meer naar boven dus houd ik er sowieso mee op. Kunnen we weer gewoon lekker op mekaar gaan schelden omdat we het niet eens zijn met de cijfers die anderen geven.

Laatste toevoeging: We hebben de lijst tot 12 uur gedraaid t/m de nummer 2. Daarna heb ik gezegd dat de nummer 1 eigenlijk 'buiten mededinging' meedeed en mede daarom dus ná 12 uur gedraaid moest worden.

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4268
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  MrJohn 20.01.14 1:04

@Offtopic, ik ken op zijn minst een twintigtal songs van Muse, die ik beter vind dan Plug In Baby. I know, deze stond in de T2000 en daar ging het om bij het stemmen.

Wilde het toch even gezegd hebben  Razz 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16642
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Kaj 20.01.14 11:30

MrJohn schreef: @Offtopic, ik ken op zijn minst een twintigtal songs van Muse, die ik beter vind dan Plug In Baby. I know, deze stond in de T2000 en daar ging het om bij het stemmen.

Wilde het toch even gezegd hebben  Razz 
Een twintigtal??? Ik kom tot 4  Shocked 
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3980
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  sowhat 20.01.14 13:17

En ik tot geen een. Plug in baby is de hoogste Muse in mijn toonaangevende lijst, die trouwens maar 3 Muse-liedjes telt, maar dat ligt aan Muse en niet aan mij.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18608
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Marleen 20.01.14 17:50

Mooi lijstje hoor! Zelfs Kayak in de top 30. Ik neem aan dat de top 100 van de top 2000 weer uitgesloten was voor deze lijst?

En het is voor Muse maar goed dat ik tijdens het stemmen niet in de chat was, haha  Razz
Marleen
Marleen
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 176
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Gast 20.01.14 20:39

Voor mij het eerste oordeel (haha) .. wel leuk om weer even in de top2000 sfeer te zijn. En het is dan wel weer het beste van het beste ...

Al ben ik het ook niet met alle keuzes eens, moet nog wel wennen aan muze hoor  Sad 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Joyce 20.01.14 20:55

Het zal mij de spreekwoordelijke worst wezen, wat er op 1 of
op 693 staat...ik stem gewoon voor the fun...niet te serieus nemen dit soort
dingen Wink 

En ik heb nog nooit zo gelachen, als in die 2000 chat van 2012, toen we s'nachts
op Muse zouden stemmen nadat Grafmat iedereen geronseld had...
Hilarische taferelen en dat is me meer waard dan wie of wat er op 1 zou moeten
staan.. Very Happy 
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Keano 21.01.14 11:13

Ik sluit me volledig aan bij Joyce Smile

Ik ben zelf ook helemaal geen Muse-fan, maar als anderen daar blij van worden is het toch leuk en mooi? Voor mij maakt het geen klap uit of ik een plaat voorbij hoor komen op plaats 93 of op plaats 3. Sterker nog.. Als mijn favoriete plaat lager staat, heb ik juist het gevoel dat ik een meer speciale smaak heb Wink Positivisme!

Wat voor mij de lol geeft is gewoon gezellig ouwehoeren over muziek, oliebollen, appeltaarten, de oma van de vrouw van de zanger van Muse en de verschillende bieren en wijnen die tijdens een chatsessie naar binnen worden gegoten.

Neem het allemaal niet zo serieus. Gun iedereen zijn plezier, zet desnoods je geluid even uit als je het echt niet trekt (wat ik bij Pink Floyd doe) en zorg met elkaar voor een leuke avond.

Bij deze wil ik daarom de DJ's bedanken voor de moeite die ze hebben gedaan om de 'harde kern' een leuke avond te bezorgen. Ik was 's middags in de chat en kreeg spontaan weer heimwee naar een week of drie geleden. Chapeau!
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Gast 21.01.14 14:24

Ik vond het ook een zeer geslaagde middag. Ik ben maar kort bij het laatste oordeel geweest, maar vond het wel weer even gezellig. En vind het dan ook super leuk dat jullie dit ieder jaar organiseren!

Wat de muziek betreft, ieder zijn eigen ding. Er is hoog voor gestemd om verschillende redenen denk ik, en iedereen heeft nummers waarvan een ander denkt; snap niet dat je het mooi vindt. so be it.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  MrJohn 24.01.14 2:47

Kaj schreef:
MrJohn schreef: @Offtopic, ik ken op zijn minst een twintigtal songs van Muse, die ik beter vind dan Plug In Baby. I know, deze stond in de T2000 en daar ging het om bij het stemmen.

Wilde het toch even gezegd hebben  Razz 
Een twintigtal??? Ik kom tot 4  Shocked 

In willekeurige volgorde, want op dit uur van de nacht doe ik niet meer aan een ordening  Smile 

Knights Of Cydonia , Bliss, New Born, Stockholm Syndrome, Time Is Running Out, Exo-Politics, Sunburn, Unintended, Supermassive Black Hole, Resistance, Uprising, Butterflies & Hurricanes, Map Of The Problematique, The Small Print, Hysteria, Invincible, Apocalypse Please, Exogenesis part 1, 2 and 3, MK Ultra, Space Dementia, Thoughts Of A Dying Atheist, Blackout.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16642
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Frodo 24.01.14 17:39

MrJohn schreef: @Offtopic, ik ken op zijn minst een twintigtal songs van Muse, die ik beter vind dan Plug In Baby. I know, deze stond in de T2000 en daar ging het om bij het stemmen.

Wilde het toch even gezegd hebben  Razz 

Tsja, ik ken op zijn minst 50 songs van J.J. Cale die beter zijn. Maar ik heb gewoon helemaal geen zin om die hier allemaal neer te schrijven. Waarom zou ik ook?
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7233
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel - Pagina 2 Empty Re: Za. 18 Januari: Het Laatste Oordeel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum